2012. december 30., vasárnap

50%-os leértékelés a Lushban + outfit


Tegnap arra keltem, hogy az unokatestvérem kitartóan hívogat. Végül beadtam a derekam és felvettem a telefont, hiába aludtam volna még: megkért, hogy segítsek neki ajándékot venni a barátnőjének a Lushban. Kikászálódtam az ágyból, készítettem egy kávét, még pizsamában és mamuszban tébláboltam, mikor hallottam, ahogy a házunktól nem messze leparkol. Készítettem neki is egy finom karamelles lattét és felszaladtam a laptopomért, hogy körülnézzünk az aktuális ajándékcsomagok terén.



Kisebb sikítórohamban törtem ki, mikor a honlapon egy hatalmas piros felületen 50% kedvezmény felirat köszöntött vissza. Isten is így akarta: az unokatestvérem így ugyanannyi pénzért kétszerannyi ajándékot tud venni a kedvesének. Na meg persze magamnak is alaposan bevásárlok, gondoltam magamban. Pár óra móka és kacagás után útra is keltünk az Árkádba, hogy elüssük az időt Lushvásárolva, míg csatlakozik hozzánk a kedvesem és beülünk a Corvinus Caféba koktélozgatni.
"Az apáca és a kocka" szerepébe bújva a kuzinpajtások :)

Végül ezekkel a termékekkel tértem haza:


Két ajándékcsomag (Don't knock it..., Secret santa), két habfürdő (Bubblebeard, Candy mountain), egy tusfürdő (Snow fairy), egy sminklemosó (9 to 5), egy borotválkozókrém (Ambrosia), egy sampondoboz és egy ajakradír (Popcorn) kísért haza. Ezek közül párat már használok/használtam, nagy részük viszont soha nem próbált darab.

Pár dolog eltűnt a kosaramból, mielőtt a kasszához értem (konkrétan fogalmam sincs, hogy történhetett ilyen), példának okáért a Busch de Noel arctisztító, amit még pótolnom kell, míg tart az akció.

Az uzsonnásdobozba rejtett csomagom, a Don't knock it...:

A dobozt csak egy belekukucskálás erejéig nyitottam ki, így inkább a honlapról letöltött képpel mutatnám a tartalmát

Secret Santa csomagocskám tartalma pedig valahogy így fest.

Erre nagyon kíváncsi vagyok, csillog-villog, többször használható és bajusz alakú. Kell ennél több?
Candy mountain habfürdőmet nem nyitottam fel, mert lehet, hogy elajándékozom.

Snow fairy tusfürdő, Ambrosia borotválkozókrém és 9 to 5 sminklemosó
Snow fairy is lehet, hogy ajándék lesz, mert rémlik, hogy van belőle mégegy itthon, de ilyen áron nem hagyhattam ott (ráadásul az egyetlen jelenleg is kapható tusfürdője a Lushnak, amitől nem vagyok rosszul). A másik kettőt (borotválkozókrém és sminklemosó) még nem próbáltam, de ha bejön, beruházok nagyobb kiszerelésre is, míg tart az akció. Ezt az utazós méretet viszont irtóra szeretem, kézipoggyászban is fel lehet vinni a repülőre.

A Popcorn ajakradírt már elajándékoztam, a sampontartót megtöltöttem egy samponnal...:) Szóval azt hiszem ennyi. Egyelőre. Végezetül egy outfites kép (farmer ing gyöny és kristály varrással a galléron: Stradivaius - én 6000-re leértékelve vettem tegnapelőtt).

Szép álmokat, szépségek!

  

Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése