2012. december 8., szombat

Szépülés

Volt már veletek olyan, hogy készültetek egy különleges alkalomra, azzal a tudattal, hogy ha törik, ha szakad, nektek kell a legszebbnek lennetek majd az egész teremben? Én ezt a nyomást érzem hetek óta a vállamon. A barátom szalagavatója. Szebbnek kell lennem az összes fehérruhásnál. Megosztok veletek néhány egyszerű, de nagyszerű tippet, amelyek nagyon jól beváltak nálam!

Have you ever felt that you have to be the most beautiful on a special event? I totally feel that pressure for weeks. My boyfriend's prom. I have to be more beautiful than all the girls who dance in wedding dresses. I share some easy beauty ideas with you which are very useful!


Az utóbbi időben kávén éltem (ami mint tudjuk, vízhajtó), vizet pedig alig ittam, így a bőröm olyan dehidratált lett, amilyet ne tapasztaljatok meg soha. 8-9 éve kinőttem az ekcémából, de egy hónapja kijött rajtam. Az arcom száraz volt, a kezeim seperc alatt beitták a krémeket.

I drank such a lot of coffee lately and almost no water. Awfulness. My skin became sooo dry that you can't imagine.


Egy hete komolyabban elkezdtem figyelni magamra. A napi 3-4 kávéról heti 1-re redukáltam az adagom, legalább másfél liter vizet magamba gyömöszölök minden nap, aminek rögtön megéreztem a jótékony hatását. A kis plusz, hogy minden reggel és este arcmosás után letisztítom a bőröm tonikkal és bekenem hidratálóval (vagy e híján The Body Shop testvajjal - a kókuszosat nagyon szereti a bőröm:). Az együttes hatás elképesztő! Sosem volt ennyire selymes és puha az arcbőröm, a barátom nem tud betelni vele:)

I started to care about myself more a week ago. I drink only one coffee a week (against 3-4 cups a day) but 1,5 liters of water a day and I felt the beneficial effect of water immediately. The little plus is that I clean my skin with tonic twice a day and use a moisturizer after that. And now.... my skin is so thankful, it was never that much silky, my man can't get enough of it!


Ezen kívül persze folyamatosan készülök a nagy napra: 
But I'm preparing for the big day:

-tegnap voltam szolizni (a szoliról csak annyit, hogy egyedül télen megyek el 2-3-szor, mert annnnyira szeretek napfürdőzni, meleg és fényes és a boldogságszintem ugrásszerűen megnő),
-I went to the solarium yesterday

-az Arénában kóricálva egy Opi standnál találtam magam, ahogy zselélakkal festették a körmöm (két színnel, de csak a sötétebbik árnyalat nevére emlékszem: Octoberfest). 2500 ft-ért dolgoznak és még egy ajándék lakkot is kaptam!
-at the biggest mall here in Budapest I just found myself sitting in a nail salon, as a girl is preparing my nails with Opi gel lack (I only remember the darkest shade, it is called Octoberfest)
 így néz ki átlagos látásviszonyoknál

napfényben gyönyörűen csillog!

-utána irány a 3D-s műszempilla felrakásra. Ezt sem engedhetem meg magamnak állandóan, de különösebb alkalmakkor kihagyhatatlan! Annyival szebbnek érzem így magam. Úgyis jön a Karácsony, legalább ekkor is rebegtethetem a pilláim!:)
-I went to my beautician and she put on my 3D fake lashes. I feel so much more pretty now! 

-a ruhám előző héten megvettem. Egyszerű, de gyönyörű részletei vannak és nagyon finom anyaga... mindenkinek csak ajánlani tudom! (Reserved, 12.000 körül)
-I bought my dress last week. Simple little black dress with gorgeous details and I love the fabric...

A sminken rengeteget gondolkodtam. Tegnap este próbát tartottam színkompozíciókból, ha meglesz a végleges, készítek róla egy posztot!:) Kívánjatok sok sikert, hogy ne essek arcra az ezüst platform cipellőben*

I was thinking a lot about the makeup. Last evening I had a test night with the color compositions, I am going to write a post about it when I figure out the final one! Wish me good luck to stay on my legs with those platform high heels!

  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése