2013. január 28., hétfő

Coastal Scents szemhéjpúder négyes


Ez a mintaméretű szemhéjpúder négyes a nemrég érkezett Coastal Scents rendelésemhez volt mellékelve. Nekem mindig feldobják a napomat az ilyen apró meglepetések, és jól is csinálnak valamit: máris pozitív benyomásom van a cégről. Mintha olvastak volna a gondolataimban egyébként: épp pár napja nézegettem a honlapjukon az utántöltő pan-eket, gondoltam összeállítok egy vagy kettő saját palettát a mindennapi sminkeléshez neutral színekből, mert azt vettem észre, valahogy mindig inkább a palettákért nyúlok, nem a monókhoz vagy duókhoz. Egy darab $2-ba kerül (míg a Macnél $11.50!!), és sokak szerint ha jól választasz árnyalatot, a Machez hasonló minőséget kapsz töredékárért. A Mac palettákba 15 szemhéjpúder fér, ha eljön majd az ideje (ez nem pár hónapon belül fog történni), szerintem készítek két palettát is.


A színek balról jobbra:
Incognito, Aluminum Taupe, Polished Ivory, Caramel Ice


Valahol olvastam még régen, hogy a Coastal Scents szemhéjpúderek csodásak, ameddig óvakodunk a matt színektől, DE ezzel a mintával egy hatalmas pozitív csalódás ért. Ez a fekete aztán igazi fekete! A világos vajszínű matt darabbal már valóban van egy kis kifogásolnivalóm, de ennek is remek, selymes textúrája van és világos színhez képest jó pigmentáltsága. A csillogó árnyalatok mesések. Néztem is ezt a két árnyalatot is a palettámba, így most kézhez kaptam egy biztosítékot, hogy valóban jó minőség, megéri befektetni! :)

Persze egy másik dolog, hogy nyilván a mintákba, amiket a rendelés mellé postáznak, csak a legjobb minőségű szemhéjpúderekkel merik tenni, különben senki nem rendel belőlük. Ezt feltételezve lehet igaz az állítás, hogy a matt nem mindenféleképp a legjobb választás. 

Szimpatikusak ezek a kis mini színek, remélhetőleg nem csalóka a minőség:)

Szép napot babák, 
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése