2013. január 19., szombat

Mac Guilty passion szájfény szett



Biztosan tudjátok, miről beszélek, mikor azt mondom, érzelmi zsarolás, amit az eladók művelnek velünk annak a mondatnak a kiejtésével, hogy "ez belőle az utolsó darab". Azaz soha többé az életben nem szerezheted meg, és valószínű, hogy 20 perccel utánad jön egy másik nő és megveszi és nagyon élvezni fogja a használatát. Nem is adnak szabad választási lehetőséget: meg kell venned és kész.




Így került hozzám ez a gyönyörű karácsonyi, limitált kiadású szájfényszett a Mac cosmetics-től. Ahhoz képes, hogy vásárlás után úgy éreztem, hogy ezek lesznek az egyetlen termékek, amiket magamnál fogok hordani, mikor elmegyek otthonról, mégcsak ki sem próbáltam az összeset. Ezt inkább a sminkbeli lustaságomra fogom: januárban inkább a hidratálóbb hatású ajakápolókat részesítem előnyben.


Egy gyönyörű, masnis díszdobozban érkezik, ugyanez a masnis motívum megtalálható a szájfények üvegén is (mind a négyen van masni, csak nekem jobban tetszik így, hogy csak minden másodikon látszik, szóval így tárolom). 

Az árnyalatok balról jobbra: On the scene (cremesheen formula), Sublime shine (dazzleglass formula), Geo pink (cremesheen), Out for glamour (dazzleglass). 

Az én kedvenc szájfényállagom a Mac-től a cremesheen, de a dazzleglasst is nagyon szeretem, viszont csak mértékkel (a sok csillám miatt). Ezek közül viszont mind a négy egy nagyon jól viselhető szín, hétköznapokra is, munkába vagy az egyetemre sem hivalkodó (bár a hétfői politikatudomány szóbeli vizsgámra azért nem választanék egy túl csillámló árnyalatot...:).


Ugye, milyen gyönyörű árnyalatok?! Vétek lett volna otthagyni! Ha jól emlékszem, az áruk 11.500 Ft volt, amit ha lebontunk darabjára, 2875 Ft egy Mac szájfényért igen jó árnak számít.

Ti szeretitek a Mac szájfényeket? Szerintetek megérik az árukat?


  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése