2013. január 22., kedd

Teszt: Benefit - Her name was Glowla szett

A mai bejegyzésben egy high-end terméket veszek górcső alá. Biztosan nem nagy újság sokak számára a méltán nagyra becsült Benefit márka (sóhajtás, messzibe révedés). Mint "kis újonc", még nem volt túl nagy tapasztalatom velük, mivel azonban rengeteg pozitív véleményt hallottam a termékeikről, megkockáztattam egy nemzetközi rendelést az ügy érdekében.


Igen. Egy vagyont fizettem érte, és képes vagyok megérkezése napján eltörni benne a tükröt! Így van ez, életem első Mac szemhéjpúderével is így jártam, nem dühöngök, csak egy icnyi-picnyit bosszankodom, aztán megy tovább az élet. :)

Miután felnyitjuk, ez a látvány tárul elénk. Az átlátszó műanyag fedőlapon feltűntették a szemhéjpúderek nevét, hasznos, így nem az első dolgom kukába vágni, mint ahogy általában teszem az ilyen kis vackokkal. A sminktermékek mellett egy pirosítóecsetet és egy kétoldalú ecsetet találunk a szemhéjpúderekhez. Utóbbi jobb, mint amire számítottam. A szettben található helyett viszont a saját pirosítóecseteim sokkal szívesebben használom.


A szett tartalma:
-CORALista pirosító (3 g)
-High beam highlighter (2.5 ml)
-Moon beam highlighter (2.5 ml)
-Öt csillogó árnyalatú szemhéjpúder paletta (5 g)
-BADgal lash szempillaspirál (4 g)
-Life on the A list szájfény (5 ml)
-és az ecsetek, amelyeket már fent is említettem.


CORALista pirosító: nagyon szép színe van, majdnem minden bőrszínhez illik, de a legjobban világos bőrön érvényesül. Az ikonikus Nars Orgasm pirosítóhoz hasonlít egy csöpet, csak egy árnyalattal rózsaszínesebb tónusú. Érdekes, a képeken annyira nem látszanak a csillámok. Pigmentált, de nem annyira, hogy ne lehessen vele szépen dolgozni. Számomra nem volt meglepetés, mert van belőle teljes méretű (8 g) termékem is.

High beam és Moon beam highlighter: mindkettő zseniális kreálmány, a High beam rózsaszínesebb, míg a Moon beam sárgásabb, ezáltal az előbbi inkább a NW és utóbbi a NC bőrtónusú nőkhöz illik. Én sárgás alaptónusú vagyok (NC20/25), így a Moon beam jobban tetszett, ha rendelni fogok teljes méretben, ebből szeretnék. High beam barátunk egyébként mintha egy leheletnyivel csillogóbb lenne.


Life on the A list szájfény: elég "híg" szájfény, ami a színét illeti. Nekem sajnos nem túl pigmentált a szám, így én inkább rúzs felett fogom csak használni. A csillogása nagyon szép. Az állaga a ragadósabb oldalon van, így szerencsére tartós.


Még sosem használtam Benefit szemhéjpúdert, ez volt az első alkalom, és nagyon meglepett voltam, pozitív csalódás, jeeee! A színek ragyognak, nagyon pigmentáltak, öröm velük dolgozni. Mind az öt szín egy hordható, mindennapi szín, alig várom, hogy készítsek velük egy sminket nektek! :)

A szempillaspirált még nem volt szívem kibontani, mert jelenleg 3D-s műszempilla van rajtam, úgyhogy 2 hónapja egyáltalán nem használok ilyesmit, a szempillaspirálokat pedig ugye felbontás után 3 hónappal ki kell dobni. Későbbre tartogatom, mikor majd sirathatom a mostani igéző pillantásom:) Kicsit utánanéztem nektek, a külföldiek nincsenek túlzottan oda ezért a spirálért, szóval nem várok én sem csodát!


Egy aranyos kis "mit, hova és hogyan tegyünk?" füzetecskét is tartalmaz a szett, bár nem mondom, hogy bármi újat mondana, de képekkel illusztál és olyan bájos. :) Az útmutatás mellett a termékek összetevőit is ez tartalmazza.

Végül egy összefoglaló swatch:

Összességében egy remek kis csajos szettnek tartom, elégedett vagyok, azt kaptam, amit vártam. Tény, hogy nem egy olcsó darab, de Amerikában egy teljes méretű szájfény (amit ez a szett is tartalmaz), $26, és ha úgy vesszük, plusz tizenpár dollárért egy "raklap" különböző Benefit termékből kaptunk utazó méterben, szóval azt mondom: ide vele bébi, nekem megérte!

Most akciósan €33.04-ért árulják ASOS-on (ingyenes házhozszállítás Magyarországra is akármilyen összegnél) €47.20 helyett (ami kissé pofátlan lenne az amerikai $38 mellett):

Remélem tetszett a bejegyzés és segített a hezitálni vágyóknak, úgy láttam, magyarul nem nagyon vannak vélemények a Benefit márkáról, így lehet, hogy ezen a vonalon maradok egy darabig.

Szép napot nektek,
  

Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése