2013. február 20., szerda

Megérkezett az elf csomagom!


Hosszú történet rövidre fogva: még november végén rendeltem egy hatalmas adag elf terméket a nagybátyámékhoz Dallasba, de a FedEx félrecímezte, aztán volt pár levélváltásom mind az elffel, mind a FedExel, egyik küldött a másikhoz, ismeritek a járást. Aztán másfél hónap késéssel csak megérkezett a csomagom Uncle Kriszhez, aki postára is adta elsőbbségin rögvest (hihetetlen, milyen édes), tegnap pedig befutott a doboz kishazánkba, ma meg már ölelgetem őket.


Viszont kicsit rosszul éreztem magam, mert mikor megjött a csomag, láttam, hogy 70 vagy 80 dollárba került a csomag idejuttatása (hupsz, nem a mini-fajta doboz:D), szóval első dolgom volt rendelni egy hatalmas adag csokiba mártott epret a Shari's Berries-től a címükre egy köszönöm kártyával. Hogy lehet valami ennnnnnyire guszta??! (Amúgy hallott már róluk valamelyikőtök? És itthon miért nincs ilyesmi?:/) 

Arra gondoltam, hogy szentelek egy külön bejegyzést csak ennek a kicsit "overwhelming" élménynek, hát én se tudtam, hova kapjam a fejem, mikor kibontottam a csomagot. Volt benne minden, mire az ember lánya vágyhat: a legtöbb pedig a pirosítókból, azt hiszem. Egyszerűen odavagyok a pirosítókért.

Tegnap este még átbogarásztam mindent, kiszedtem a dobozból, nézegettem meg puszilgattam (:D) őket, milyen kis aranyosak, aztán az újonnan beszerzett komódom egy méretes fiókját be is lakták egymagukban, elegánsan. Persze ez csak a csomagolástól megszabadulásig lesz így, aztán összeeresztem őket a többi sminkcuccal, hadd ismerkedjenek:D









Tesztek hamarosan - néhány még ma:)

Szép napot!
  
Petronella xox

2 megjegyzés:

  1. Szép kis adag! :D A baked pirosítók olyan szépek, még innen is! :)
    Én palettát és ecseteket rendeltem tőlük, de a 2 stipple brush úgy döntött, hogy köszönik, ők széthullanak pár hónap után..:/ Viszont a szemre való ecsetek jól szuperálnak!
    Ha lenne ilyen amerikai cím, ahova rendelhetnék a CS-t már kifosztottam volna :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hála Istennek, a CS szállít Magyarországra is, bár kicsit drágán:) Jajj ne is mondd, nekem is nagyon tetszenek a baked cuccok:D Hát sajnálom az ecseteid:( Bár amíg vártam ezt a csomagot, vettem a Mac-től egy 187-est (ugyanaz mint ez a Stipple csak tömöttebb) és rájöttem, hogy annyira nem szeretem ezt sem:D

      Törlés