2013. február 3., vasárnap

Palettatárolás

Avagy hogyan hasznosítsunk egy szalvétatartót a palettáink rejtekéül? Az Ikeában sétáltam és egyszer csak megláttam ezt a konyhai osztályon. Azt tudni kell rólam, hogy a rózsaminta a gyengém, nagyon szeretem a virágokat (amíg nem kell őket locsolni),  és amúgy is ilyen kis romantikus hangulatú szobám van. A fésülködőasztalom még nincs meg, most februárra időzítettük a beszerzését a kómóddal együtt, de szinte láttam a lelki szemeim előtt, ahogy ott csücsül az asztalon ez a szépség a kedvenc palettáim előtt!


Szóval így fest a drága. Ahogy megvettem, az volt az első gondolatom, hogy ajjaj, ez bizony nem bír majd el túl sokat, ha nő a gyűjteményem, akkor bizony egy darab édeskevés lesz. Szerintem a legtöbb bloggerina már kacag is, hogy ugyan, mire elég ez? De arra remek, hogy a legtöbbet használt, legszebb csomagolású vagy szimplán kedvenc palettáinkat szem elé tegyük ebben a mutatós tárolóban és a szoba díszei legyenek.


Jelenleg négy nem túl nagy palettát tárolok benne: egy Coastal Scents pirosító palettát (hjajj, a pirosítók a gyengéim!), egy Ebayes korrektor palettát, és a két kis szépséget Naked és Naked2 névre keresztelve:) Hihetetlen amúgy, mennyire jól ki lehet őket használni. Mindig találok bennük valami új színt, amit próbára tennék.


És akkor a példálózás kedvéért lássuk, mégis mekkora ez?!:) Egy Naked paletta nagyságban azért a legtöbbeknek megvan a lelki szemük előtt (vagy akár élőben is, tudom, milyen slágerdarab), úgyhogy íme:)
Szélességben éppen kétszer kényelmesen elfér, ahogy a képeken is láthattátok, én előre tettem a két UD palettát, bátran lehet mögéjük pakolni.
Mögötte szintén van hely mégegy "sornak". De mondjuk ha 88-as Coastal Scents palettákat nézzük, abból csak kettő (nagyon maximum három) fér el benne méretéből adódóan. Tehát a lehetőségek száma nem végtelen, de igen széles, a határ csak a saját fantáziánk!


Én megláttam bennük a fantáziát! Az áruk ha jól emlékszem 700 Ft, tehát nem vészes. Remélem sikerült valakinek ötletet adni!

Ti hogyan tároljátok a palettáitokat?
  
Petronella xox

2 megjegyzés:

  1. Jó ötlet ez a szalvétatartó, és olyan kis romantikus ezzel a mintával. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó nagy függője vagyok minden virágos és romantikus dolognak, tudom, hogy nem vagyok vele egyedül:) ;)

      Törlés