2013. február 1., péntek

Rólam


Szia, köszönöm, hogy benéztél a blogomra! Petrának hívnak és 23 éves vagyok. Ha szeretnél még több dolgot megtudni rólam, mindeképp olvass tovább. Ezen kívül még néhány gyakran feltett kérdésre választ adtam ITT.

Budapesten és környékén töltöttem az eddigi életem nagy részét (egy töredék részét az Egyesült Államokban), ahol rengeteg impulzus ért, amit igyekeztem kreatívan feldolgozni – erre mindig is buzdított a családom. Korán – még óvodás koromban – kiderült, hogy mindenféle művészeti ághoz vonzódom, és a szüleim mindig gondoskodtak róla, hogy az igényeimet kimerítően tanuljak képzőművészetet, különboző táncstílusokat, zenét, éneket, és olvassak, amennyi csak jól esik. Mire gimnáziumba kerültem, már azt is tudtam, hogy az írást jobban szeretem, mint az összes barátom együttvéve, bár ekkor még főként verseket szerettem írogatni.

Bontogattam a szárnyaim, és felfedeztem, hogy a tánc az én fő szenvedélyem. A gimit befejezve, néhány arcra esés és kudarc után viszont felhagytam az egyedüli táncosi karrierem építgetésével és szimplán hobbiként folytattam a kortárstáncot. Jelenleg a Corvinus Egyetemen vagyok végzős kommunikáció szakos, ahol a másik szenvedélyemnek hódolhatok – az írásnak.

Az elmúlt néhány évben egyre jobban kezdtem vonzódni a szépségipar csillogó világához, és úgy döntöttem, a kis művészvilágom ötvözöm az írással. Főként a körömlakkokról szoktam írni, és mivel szinte minden nap más körmöt készítek magamnak, úgy döntöttem, dokumentálom a dolgokat, és megosztom a világgal a véleményem – ha már egyszer van nekem olyan -, hadd legyek segítségére a nőtársaimnak. 
Ugyanakkor ez egy búvóhely is számomra, mert szinte senki nem tudja rólam, hogy blogolok - csak a férjem (aki mindig bátorít, hogy írjak), az egyik húgom és egy-két barátnőm, de közülük sem sokan. Remélem, hogy sikerül otthon érezned magad! Ha bármi kérdésed, ötleted van, nagyon örülnék, ha írnál nekem :)
petronellasbeauty@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése