2013. február 21., csütörtök

Teszt: elf Studio krémes szemhéjtus és krémes szemhéjfesték


Sziasztok, lányok! Folytatom a tesztsorozatom az elf rendelésem további részével, viszont 2 terméket egybevennék, részben, mert megtévesztően hasonló még a csomagolásuk is, ráadásul valamilyen átmenet van is szerintem a kettőben, mindkét terméket el tudom képzelni krémes szemhéjalap gyanánt is:) Ja igen, megrepedt a lábam, szóval itthon vagyok pár napja, sőt, igazából már több mint egy hete, mert egy héttel a mostani baleset előtt szintén volt egy törésgyanús esésem, de akkor csak zúzódott a lábam, viszont már akkor se tudtam járni. Hülyének nézett a doktorúr a kórházban, mit keresek másodszor egy héten belül nála. (tény, hogy fiatal és jóképű, de nem ez az indok:D)


De a smink!!:) Krémes szemhéjtusokat és szemhéjfestékeket rejtenek a kis üvegdobozkák. Az oldalukon egy apró (és béna) matrica jelzi, mi a neve az árnyalatnak, ami szuper, ha oldalra fektetve tároljuk a termékeket, de ha ez valahogy lejönne róla (ami könnyen megeshet), onnantól kezdve fogalmunk sincs, milyen nevű terméket használunk, ami lehet, hogy egyeseket nem zavar, de tudom, hogy vannak, akiket megőrjítene, főleg, ha az ember tutorialokat készít és nem tudja megnevezni az árnyalatot.

Nagyon masszív csomagolás egyébként, bár kissé zavaró lehet a "fölösleges" hely, amit a nagy üvegburok foglal el mondjuk a sminktáskánkban, ha egy Maybelline Color Tattoo-hoz vagy Mac Paintpothoz hasonlítjuk, felfoghatatlannak tűnik ez a "pazarlás". A kupak jól záródik, érezni lehet, ha rendesen a helyén van, így remélhetőleg soha-soha nem száradnak ki a szépségek :)


Aaaa, annyira szépek, szívem szerint elnézegetném még egy öt percig, csak persze már belenyúltam, szóval csak a képen keresztül adatik meg ez az öröm. Az árnyalatok a következők:

Szemhéjtusok:

Black
Micsoda kreatív név:) Egy matt fekete szemhéjtus.

Midnight
Sötét tengerészkék tus. Szintén matt. Ma ezt viseltem, és elég tartósnak bizonyult, nem mozdult a helyéről egész nap. Gönyörű, nagyon megszerettem:)

Golden
Ugyan szemhéjtusként árulják, én inkább színes alapnak tudom elképzelni. Metál arany tus egy egész pici zöldes árnyalattal.


Szemhéjfestékek:

Eggplant:
Gyönyörű szilvás lila egy kis barnás alaptónussal. A képen egyáltalán nem így látszik, de majd a swatchokon meglátjátok, nagyon szép:) Az én barna szemeimhez a lila különösen jó választás.

Dawn
Ez is nagyon szép, csillámló taupe (amit a kép ismét nem nagyon akar élethűen visszaadni)

Candlelight
Csillámló világos krémszín. Nekem olyan, mint a margarin, csak az persze nem csillog:D Bőrön viszont inkább fehérnek hat.


Ezekkel a kis mini ecsetekkel érkeztek a krémes termékek.

Ismét leírom, ha valaki nem olvasta volna az előző bejegyzéseket, hogy az amerikai honlapon rendeltem, mert van olyan amerikai címem, ahova tudtam rendelni, és így nekem jobban megérte, $3-ért árulják őket, de én $1.50-ért szereztem be darabját. 
Az angol honlapon a szemhéjfestéket és a szemhéjtust a linkeken meg tudjátok venni 3.75 fontért, valamint a Makeup Plazanál 1100 Ft-ért a szemhéjtusokat.

Nagyon megszerettem ezeket a termékeket, minden apró hibájukkal együtt, érzem, hogy hosszú és boldog kapcsolat áll előttünk:) 

Melyik a kedvenc krémes állagú sminkterméketek?

Puszi mindenkinek, szép napot:
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése