2013. február 20., szerda

Teszt: elf Studio pirosítók (első benyomás, vélemény, swatchok)

Helló babák! Eszembe sem jutott mással kezdeni az elf tesztek sorát, mint a pirosítók egyik vonalával. Ha van valami, amire kíváncsiak vagytok (az előző bejegyzés képei alapján), akkor kérlek, írjátok meg egy kommentben, és előre hozom, az van, amit ti szeretnétek!:)



A Studio pirosítók 3 dollárba kerülnek, de én 50%-kal olcsóbban vettem őket egy Studio sales-en. 11 árnyalatban kapahatóak, én 4 árnyalatra ruháztam be, csak netes swatchok alapján tudtam válogatni, mert a honlapon lévő képek nem túl életközeliek.


A négy árnyalat:
-Blushing Rose - mély rózsa vörös egy kevés arany csillogással
-Candid Coral - barackos rózsaszín arany fénnyel
-Twinkle Pink - matt középrózsaszín nagy, arany csillámokkal
-Gotta Glow - sápadt sárga arany fénnyel 

Blushing Rose

Candid Coral

Twinkle Pink

Gotta Glow
Csomagolás:
Szerintem nagyon szép, az elf-re jellemző egyszerűséggel, és jól kézre is esik, pont jó a mérete. Persze szemfüleseknek rögtön feltűnik, hogy kísértetiesen hasonlít méretben és formában a Nars pirosítókhoz (micsoda véletlen!), csak Narsékról süt az elegancia és luxus... ahogy hozzáérsz a matt, gumiszerű felülethez, na meg az a felirat!:) Mégegy hasznos dolog elféknél, hogy nem kell kinyitnunk, hogy lássuk a színét, mert egy kis "ablakon" bekukucskálhatunk, és belül még egy aprócska tükör is van, amit minden lány szeret, ne tagadjuk:) De íme egy összehasonlítás:


És végül a swatchok:
B-J: Blushing Rose, Candid Coral, Twinkle Pink, Gotta Glow
A pigmentáltsággal nagyon meg vagyok elégedve, főleg ahhoz képest, hogy darabját 1.50 dollárért vettem. A színválaszték ugyan nem olyan széles, mint amit megszoktunk sok más márkánál, de ezért a pénzért én nagyon, nagyon meg vagyok elégedve. Főként a Blushing Rose-nál látszik, milyen hihetetlenül pigmentált. Azonban nem vagyok benne biztos, hogy vennék több árnyalatban is ebből a vonalból, nem szeretek leragadni egy dolognál, de majd meglátjátok, vettem még 4 típusú pirosítóból a márkától.

Próbáltatok már elf pirosítót?

Remélem mindenkinek szuperül alakul a hete!:)
Puszi, legyetek jók:
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése