2013. február 26., kedd

Teszt: elf színezett ajakápoló SPF15-el

Újabban ráálltam a fényvédős dolgokra, nem mintha annyira erősen tűzne a nap, így február végéhez közeledve (bár tény, itt fenn a hegyen közelebb vagyunk a naphoz:), néha egy-egy fénycsóváért is összetenném a két kezem... azt hiszem, ezzel hitegetem magam, hogy valami rendkívül komoly dolgot teszek magamért. :) Meg is rendeltem 2 Revlon alapozót, amik szintén SPF-et tartalmaznak, alig várom, hogy befussanak!



Szóval ez a termék is része a "tegyünk magunkért" kampányomnak (amit egyedül magamnak nyomatok), mivel 15-ös fényvédő van benne. Rémlik bárkinek is, hogy leégett valaha a szája? Nekem egyáltalán nem, de jól hangzik az SPF mindenesetre:) 

A szín nagyon tetszik, illik a bőrtónusomhoz, olyan szilvás-vöröses. Egy kicsit sötétebb, mint amit normál esetben napi szinten viselnék (ez nem minden esetben igaz, mert pár hete erős fuksziában vibráltam szociálpszichológia előadáson a példa kedvéért), de ez részben annak tudható be, hogy tél van, kisápadtam, és alapjáraton nagyon nagyon gyengén pigmentált a szám színe, majdnem mint egy hulla. Lehet, hogy egy kis napozás után sokkal hétköznapibbnak érzem majd!:)


A csomagolás elég robosztus, ugyanaz a kaptafa, mint a krémes szemhéjfestékek és tusoknál is pár bejegyzéssel ezelőtt, csak nagyobb méretben. Ami az előbbiekben nem volt jelen, ebbe viszont belerakták, az a biztonsági "szelep", ami meggátolja a terméket a kiszáradástól, én örülök neki, mert utálom idő előtt kidobni a dolgokat, amiket vettem, gondolom nem én vagyok az egyetlen!:) 


Az ujjal belemászkálós módszer viszont már nincs annyira az ínyemre, főleg így, hogy egy viszonylag erős színről beszélünk. Épp a kocsiban ültem pár napja, mikor kiigazítottam a számon ezt a színt, aztán zöld lett a lámpa, én meg hirtelen nem tudtam, most hova kenjem a "bordó" kezem, nem akartam a kormányba törölni, végül a másik kézfejemre kentem, amit kicsit megszínezett persze. Dehát ki tart magánál rúzsecsetet, mikor útra kel valamerre?:)


Ennek a képnek elég furcsa lett a színe, de sajnos ez sikerült a legjobban, szóval íme. Ez egy-két áthúzás eredménye, elég meggyőző, nem?:) Ezen felül persze hidratálta a szám, könnyen és selymesen simult az ajkaimra és viszonylag sokáig fenn maradt. Vasárnap még egy Vapiano-féle tésztázást is sikeresen túlélt, mikor megtöröltem a szám evés után, tisztán láttam az ajakápoló színét a szalvétán. Meg voltam lepve!


Végül egy szájra felapplikált változat. Borzasztó vagyok "szájképekből", mindig próbálkozom, de sosem sikerül, nézzétek el nekem, rajta vagyok, becsszó:) Az a vicc az egészben, hogy ennek nem is ilyen színe van rajtam, kicsit kisült a kép, vagy nem is tudom... de ha ez a valóság, akkor a szám igazi színe megegyezik a bőrömmel:)

Összességében viszonylag elégedett vagyok, a csomagolással még barátkoznom kell, egyszerűen nincs neki ennyi hely a sminktáskámban, na és ez az ujjal belemászkálás....:) Ezen kívül a termék tetszik, de nem hiszem, hogy újravenném:)

Mi a kedvenc szájápolótok? Színezett vagy szín nélküli?

Szép hetet, lányzók! Mindenki vigyázzon magára:)
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése