2013. február 25., hétfő

Teszt: Nars Orgasm & Laguna kompakt duo


Helló lányok, egy ideje érik bennem ez a bejegyzés, mert több, mint egy hete tesztelem már, és valahogy minden reggel ezért nyúltam, olyan kis hasznos... és annyira gyönyörű, mindig ott lapul a sminktáskámban, amit magammal viszek a suliba (már ha megyek suliba, ezen a héten csak 2 napot voltam bent). Apropó, gondolkodom egy bejegyzésen, hogy mik azok a sminkek, amiket magammal szoktam hordani, ha érdekel titeket.:)



Bevezetőként még annyit, hogy a Nars csomagom épp Valentin napján érkezett meg, a vonaton bontottam ki, mikor már a belvárosba tartottam, szerintem mondanom sem kell, hogy egész úton csak nézegettem őket, néha kinyitottam, becsuktam, csodáltam, hasonlók... a szemben ülő csaj bolondnak nézett:D Aztán Valentinoztunk a barátommal, nem mentünk sehova, csak rendeltünk ebédet egy étteremből és döglődtünk, de még ebéd közben is néha odakacsintottam a táskám fele, hogy "jhajjj", ő meg csúnyán nézett, hogy legyen már egy kicsit fontosabb ezen a napon számomra ő, mint a sminkcuccaim, légyszives:D

De tényleg olyan gyönyörű! Lehet erre mást mondani? Életem első Nars termékeiről beszélünk, nem tehetek róla, bocsánat, ha sok a körítés.:)


A csomagolás a hagyományos, "gumiszerű" tapintású, matt, elegáns, letisztult darab. Szögletes és vékony, mikor kézbe veszed, van súlya, nem az az olcsó hatás. Persze nem is olcsó, szóval nincs is értelme kispórolni az anyagot:) Nagy betűkkel díszeleg rajta a márka neve, a hátulján pedig igényesen megtalálható az árnyalat neve, a márka és még néhány hasznos tudnivaló.


Belül egy szép nagy tükör is van, lányok vagyunk, ráadásul folyton úton, úgyhogy ez különösen fontos dolog:) Egy műanyag fólia védte a tükröt a terméktől, ezen is szép nagy betűkkel a márka neve...:)


És a fólia nélkül így fest a szépség:

Kezdjük a pirosítóval: Orgasm
Őszintén szólva elég sokat hezitáltam. Utáloma  nevét. Már a gondolatát is utálom a nevének. Meg az összes többi pajzán nevet is pl. Deep throat... nem tudom, hogy tudnék valaha az arcomra rakni valamit, aminek ilyen neve van, valahogy annyira nem én vagyok:) Viszont ha ezen képes túllépni az ember, egy nagyszerű kis terméket kap, személy szerint nem bántam meg, hogy megrendeltem! Nagyon különleges, gyönyörű, friss árnyalat, fényt ad az arcnak. Átlagos tartósságot tapasztaltam, se tovább nem marad fent, mint a többi, de hamarabb sem halványul. Nagyon szépen fel lehet vinni, egyszerűen csak szeretem és kész....:)

És akkor jöjjön a bronzosító: Laguna
Lányok, én szerelembe estem, egyszerűen tökéletes ez a bronzosító, abszolút visszafogott, halvány, épp ezért annyira ki lehet használni, nem kelt "piszkos" hatást, nem vesz fel az ecset olyan hipp-hopp anyagot, megfelelő keménységű, remek minőség. Remekül lehet vele árnyékolni, kontúrozni, vagy egész arcon használni napcsókolta hatást elérve (én ilyenkor télen olyan sápadt vagyok, mint egy fal, ilyenkor igazán kijön a sárgás tónusa a bőrömnek). Remek, nem tudok róla rosszat mondani, talán csak a nem túl pénztárcabarát árat és a nehezebb beszerezhetőséget. Csillagos, mosolygós ötös!!:) 



Ez a nagyszerűen kihasználható duo egy ajándékcsomagjuk egyik tagja volt, 3 további termék volt még benne, mindegyikről várható bejegyzés, ha szeretnétek:) Bővebben a csomagról a következő Nars bejegyzésben!

Használtok valamilyen Nars terméket?

Mindenkinek szép hetet, remélem csodásan telt a hétvége!! Én még mindig lábadozom, szó szerint...:) 
Puszi mindenkinek,
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése