2013. március 19., kedd

elf Studio HD pirosítók


Sziasztok lányok, ketchup ízű Pringles nyammogás közben nekiálltam megírni ezt a bejegyzést az anyósülésen, remélem összeszedetten tudok írni, akkor hipp-hopp megleszünk!!:)
Már nagyon rég óta meg szerettem volna írni ezt a bejegyzést, de szinte mindig találtam valamit, amiről inkább volt kedvem tesztet készíteni. A hatalmas elf rendelésem utolsó előtti pirosítótípusa ez, az eddigiek (a nevekre kattintva elolvashatjátok a korábbi teszteket) a Studio pirosítók, Baked pirosító, krémpirosítók és az Essential pirosító jön még egymagában :)

Ezek a HD pirosítók félelmetesen hasonlítanak a MUFE HD pirosítóira, bár őket nem birtoklom, csak képen láttam, csak ez a töredékárért kínál hasonló ígéreteket.

A csomagolás sokkolóan apró, bár mikor az ember elkezdi használni, felmerül, hogy még így is túl sok, ami benne van:) Szóval az icnyi picnyi műanyag doboz egy pumpával van ellátva, ha rajtatok múlik, ne pumpáljatok belőle egy teljeset, mert az rengeteg, egy fél pumpálás is teljesen elég! Bár számomra nem egyszerű felet pumpálni, mindig megszalad a kezem:)


B-J: Headliner és Superstar

A termék szuperpigmentált, egyszerűen hihetetlen… épp ezért nagyon kell vele vigyázni, hogy ne csináljunk bohócarcot, mert ez könnyen megeshet, akárcsak velem is első használatkor:) én legintább egy duo fibre / stippling (ki hogy hívja) ecsettel szeretem felvinni és eldolgozni, így lesz a legtermészetesebb a végeredmény. Előtte a kezemre vagy egy palettára pumpálok egy kis adagot, megpróbálom a lehető legkisebb mennyiséget eloszlatni az ecset fején és teszek egy próbát a kézfejemen, amivel együtt a feleslegtől meg is válunk, búcsúkönnyeket hullatva, így nem lesz félelmetes a végeredmény!

Headliner egy kékes tónusú babarózsaszín, finom árnyalat, semmi csillám, gyönyörű matt szín, szép hétköznapi viselet! Mivel nekem egyértelműen sárgás túnusú a bőröm, inkább a sárgásabb árnyalatokat preferálom, szerintem jobban állnak, de sok rózsaszínes tónusú barátnőm van, rajtuk mesés, meg persze én is szeretek olyakor "kirúgni a hámból" és megszegni a "szabályokat" :)
Ennek az árnyalatnak sűrűbb az állaga, könnyen lehet oszlatni, szépen eldolgozható a bőrön.

Superstar már egy sárgásabb rózsaszín, sötétebb és folyósabb állagú. Bár nem vagyok benne biztos, hogy ez nem azért van így, mert nem ráztam fel eléggé használat előtt az üvegcsét:D Mindenesetre éppen annyira folyik, hogy már idegesítsen a dolog. Amúgy a szín nagyon tetszik, illik is hozzám, bár nem gondolom, hogy ez a szín bárkinek is rosszul állna:)


Ezeken a képeken azt a borsónyi mennyiséget dolgoztam elcsak így ujjal, az első, nagyobb paca a két szín keveréke, a második Headliner, a harmadik Superstar. Természetesen nem így fog kinézni arcon, ha ecsettel szépen eldolgozzuk!

A tartósságára egyáltalán nincs panasz, este is látom, ha reggel felkentem. Az egyetlen mélypont csak az, hogy reggel sokszor lusta vagyok ezt használni, mert folyton rohanok:)


Épp az imént láttam, hogy "új" címkével ellátva már a Makeuplaza-ban is elérhetőek, 1100 Ft-ért. Szerintem ezt az árat is teljesen megéri, nemhogy az én 50%-kal olcsóbban beszerzett darabjaimat:) Néha kicsit megbánom, hogy ennyi mindent vettem, de aztán rájövök, hogy elég kevés pénzből temérdek mennyiségű sminkcuccot kaptam, köztük pedig lapulnak igazán remek darabok is:)



Használtatok már HD pirosítót? Mi a véleményetek róluk?


  
Petronella xox

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök ennek a tesztnek,mert én is felfigyeltem rá a Makeuplazában,de még nem mertem megvenni. Nekem az Essence régi vámpíros kiadásából van hasonló pumpás,zselés pirosítóm és azt nem szeretem, úgyhogy igazából ez tart vissza. Ha esetleg megvan neked is az,akkor írnál nekem pár szót arról,hogy mennyire lehet őket egy lapon említeni? Illetve szívesen megnézném "bevetés közben" is a pirosítókat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nincs meg nekem az Essence, de akkor update-elek pár képet akció közben a napokban! :)

      Törlés
  2. nekem is van..ugyan ilyen :D tényleg nagyon jók..és az biztos h sokáig elég lesz :D ennyiért nagyon megérte :)

    VálaszTörlés