2013. március 5., kedd

elf Studio krémpirosítók


Sziasztok babák, rettenetesen fárasztó napom volt, ezerfelé jár a fejem, és úgy érzem, perceken belül leragadnak a pilláim, úgyhogy mielőtt ez bekövetkezne, szeretnék beszámolni néhány pirosítóról (mi másról?!), amik sokszor a kezem ügyébe kerülnek mostanság.


Rájöttem, hogy ez a Studio vonal nem rossz ám. A Mineral-t még nem próbáltam, de az Essentials-nál mérföldekkel jobb, akármiről is legyen szó. Ezeket a pirosítókat $6-ért árulják Amerikában, magyar weblapok honlapján általában változó, a MUPnál 1100 Ft. 


Csomagolás szokásos (korábbi bejegyzéseimben is bemutatott) módon, érthetetlenül nagy tégelyben. A kupak teljesen jól záródik, koppan vagy cuppan, vagy valami hangot kiad, mikor a helyén van, érzeni lehet:) Ezen kívül itt is megtalálható a belső "zár", ami meggátolja a kiszáradástól.




A pirosítók valami hihetetlenül pigmentáltak, el sem hiszem. Persze ez általában jellemző a krémes pirosíkra (bár ez nem krém állagú, csak a neve az, de kitérek erre is!). A mennyiség indokolatlanul rengetegnek tűnik, ha csak egyetlen egy pirosítóm lenne életem végéig, mégpedig egy ezek közül, még akkor sem biztos, hogy képes lennék ezt mindet "elfogyasztani", mert tényleg alig kell beleérinteni az ujjam felvitel előtt (ecset nem fogja, csak a szép kis ujjad az út), és annyi elég is egy-egy oldalra. Könnyű eldolgozni, és ahogy elkezdjük eldolgozni a bőrünkön, porállagúvá válik. Olajosabb bőrtípusoknál ez a termék fantasztikusan működik, de egyébként is szinte minden bőrtípusnak ajánlani tudom, kivéve az extra száraz bőrt.

A textúra hihetetlenül furcsa volt számomra elsőre. Mi ez, gyurma??! Gongolkodtam, most ezzel mi legyen... aztán csodák csodája, tényleg kézzel tudtam a legszebben felapplikálni a jelenleg botrányosan kinéző arcbőrömre. A tartósságára sincs panasz, nap végére is látom a bőrömön, minimálisan kopik, de nem vészes. Mivel "cream-to-powder" formula, nem kell hagyományos porpirosítóval fixálni, nem is lenne sok értelme:) Remekül lehet építeni, ha nem értük volna el a hatást első körben. És ami miatt sokan nagyon szeretik: az összes árnyalat  matt, abszolut semmi csillám!
Heartbreaker - egy hideg tónusú, erőteljes pink
Tease - mély barackos korall
Seductress - bogyós csoda:)
B-J: Heratbreaker, Tease, Seductress


Nagyon szeretem őket!!:) Mindenkinek ajánlom, aki unja a hagyományos pirosítótextúrákat, vagy aki egy jó befektetésként beszerzi, hisz ez a mennyiség elképesztően sok! 

Próbálta valamelyikőtök ezt a pirosítót?

Puszi mindenkinek, remélem mindannyian az igazak álmát aludjátok már mélyen, aki pedig nem... koccintsunk az éjjeli baglyokra!!:D
  
Petronella xox

2 megjegyzés:

  1. régebben gondolkodtam a tease beszerzésén, de aztán engem pont azt tántorított el a vásárlástól, hogy porosra szárad...ettől valahogy elveszti a krémes pirosító a "másságát", akkor már egyszerűbb egy sima porpirosítót használni...plusz, egy-két swatchon nagyon természetellenesnek tűnt pont emiatt a porosság miatt...:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ha megteheti az ember, egy magasabb árkategóriással jobban jár, az 100%! :) Szerencsére magamon nem vettem észre, hogy természetellenesen hatna, szépen be tudom dolgozni a bőrömbe. Viszont ha túl porosnak hat, remek gyógyír lehet számára egy fixáló spray a végén, én egyébként is szeretem őket használni, olyan frissítőek:)

      Törlés