2013. március 1., péntek

FAQ


Mivel vannak olyan kérdések, amiket gyakran feltesztek nekem, úgy döntöttem, készítek egy kis fület ezek megválaszolására - természetesen újabb kérdésekre is válaszolok itt, amennyiben igény van rá :)

Ez az igazi körmöd?  
Igen, életemben egyszer volt csak műkörmöm, de nem az én világom. Minden bejegyzésben a saját körmeim látjátok!:)
Mióta fested a körmeid? 
Nagyon hamar elkezdtem, még óvodás koromban - csaj többség van a családban. :P Egy elég szigorú gimibe jártam, ahol nem festhettük a körmünket, néha lázadoztam, de mindig lemosatták. :( Ilyenkor csak hétvégén durvultam, de az igazi "nail art" korszakom az egyetemmel kezdődött, 2012-ben.
Hol szerzed be a nem drogériás lakkjaid? 
Általában minden bejegyzésnél, ahol nem egyértelmű a beszerzés, leírom, hol vettem és linket is csatolok. 
Milyen alap- és fedőlakkot javasolsz? 
Alaplakknak ezeket szoktam használni: Orly Bonder, OPI Nail Envy, NFU Oh Aqua Base (holo lakkokhoz), Rimmel Nail Rescue.
Fedőlakknak szinte kizárólag csak a Seche Vite-et használok.
Hol követhetlek? 
Ahogy azt a Rólam fül alatt is olvashatjátok, nem verem nagy dobra az ismerőseim közt, hogy írom ezt a blogot, ezért még nem vettem rá magam Facebook oldal létrehozására. Ami késik, nem múlik, de ezen kívül megannyi helyen jelen vagyok! Követhettek az oldalsávban GFC-n, Bloglovin'-on, Pinteresten és Instagramon (utóbbin viszonylag aktívan jelen vagyok).

Milyen fényképezőgépet használsz?
Canon 600D, az instás képeim egy része is ezzel készül, a gagyibb képek meg a telefonommal.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése