2013. március 10., vasárnap

Mit viszek magammal 5 napra? (síelős kiadás)


Sziasztok drága utánozhatatlan, csodás, szeretett olvasóim! Hogy vagytok ma?:) Az előző bejegyzésben már megemlítettem, hogy holnap hajnalban elutazunk síelni. Megrögzött listaíró lévén persze mindent megterveztem már előre, mik kerülnek és hova, de megírom ezt a bejegyzést, hogy lássátok, hogyan s mit szoktam magammal vinni egy rövidebb kiruccanásra.


Tegyük még hozzá, teljesen más dolgokat viszek egy nyári utazásra, vagy egy olyan helyre, ahol nem egész nap sportolunk, ahol "számít", hogy néz ki az ember:)

Három neszeszert viszek magammal, az egyik egy kocsiba behajítós, utazós neszeszer, amiben olyan alapvető dolgok vannak, ami megkönnyíti vagy kényelmesebbé teszi a fél napos kocsikázást, a második egy nagyobb neszeszer, amibe a hajmosáshoz, testápoláshoz, arctisztításhoz, fogmosáshoz kellő dolgokat tartalmazza, a harmadik pedig egy sminktáska, amit suliba is hordok minden nap, elárulom, nem tömtem túl tele:)

Utazós táska
Mikor ezt megvettem most januárban, már úgy terveztem, hogy síeléshez tökéletes lesz, és végre felavathatom:) Egy alvómaszkkal és egy puha, hosszú zoknival együtt volt egy csomagban (H&M), ugyanaz az ellenállhatatlan norvég minta, nagyon tetszik:) Alvómaszk nélkül nem nagyon tudok aludni, és a zokni is megy bele, mert melegen kell tartani magamat (mintha nem lenne fűtés a kocsiban....:D)

Még bedobom hozzájuk ezeket, amiket a képen láttok: fagyiillatú 10 darabos frissítő kendő, utazás elengedhetetlen kellékei (azt hiszem Németországból, az Accessorize-ből), egy kókuszos TBS testvaj, hogy hidratálva tartsam magam (ebbe már csak kb az egynegyede van, szóval nem lesz nehéz), egy csomag zsepi és egy csokis kekszes fagyi ízű ajakápoló, aminek a csomagolása akár az igazi fagyié:) Kocsiban van időm ezzen szöszmötölni, amúgy síelés közben nem túl praktikus a csomagoás.

Még bedobom a telefonom és a headsetem, és elvagyok, míg oda nem érünk, így is valószínűleg egész úton aludni fogok:)


Fürdőszobai kellékek táskája

Nagyon szeretem ezt a neszeszert, nyár elején vettem a Women'secret-ben szintén leárazva, a barátom anyukájával és nővérével vásárolgattunk és nekik is nagyon tetszett, rábeszéltek:) Annyira praktikus az elosztottsága, végtelen mennyiségű dolog elfér benne, ugyanakkor ha kevés dologgal utazunk, akkor is jól működik. A fő rész három rekesze közül az első cipzáros, és ha becsukjuk, hátul is van egy kisebb cipzáros rész.

Alapjáraton úgy tartom a szekrényemben, hogy van benne egy doboz fogkrém, egy fogkefe, egy hajcsat zuhanyzáshoz, mégegy mini fogkrém (ha egy napra megyek valakihez, kiveszem a nagyot), egy borotva, egy alvómaszk, a hátsó cipzáros részben pedig szintén állandó lakók vannak, leírás a következő képnél:)

Szóval itt hátul temérdek mennyiségű, méretű, színű, mintájú és típusú sebtapasz van, mert mindig szükségem van rájuk, állandóan történik velem valami, gyógyszerek (Cataflam, Algoflex, Strepsils) és az előző táskában is befigyelő nedves, frissítő törlőkendők fagyi illattal:)
Ezek mind bennevannak állandó jelleggel, hogy ha megyek valahova, csak ki kelljen vennem a szekrényemből, és néhány aktuális fontos dolgot melléjük rakva bedobhassam a táskámba.

Zuhanyzáshoz most a Glögg tusfürdőm választottam, mert kicsi, mennyei télies illata van, és visszahozza a nyári Balatonos emlékeim a barátokkal lévő nyaralásról:) Félig van. Testradírnak a kakaóvajas TBS radírt viszem, ezt csak utazáshoz vettem anno, amúgy a szőlőskerti barackosat használom (ami 200g-os). 

Minden hajmosás előtt a hajam alsó felére szépítő olajat használok, rajta hagyom egy fél óráig, utána mosok hajat, nagyon jót tesz, és száraz hajon mégjobban bejutnak a hatóanyagok. Ez a TBS magnós (mert ebben kevesebb van), van még egy Chocomania is, azt is nagyon szeretem, mindkettő naggggyon fincsi illatú:) Samponnak már egy negyed éve Lush Karma samponját használom (és nézzétek még mennyi van benne!), egyszerűen függője vagyok ennek az illatnak, olyan földes-fás, mennyei...(L) Hajpakolást nem viszek, mert az összes akkora bödönben van, hogy a fél táskám elfoglalná, balzsamom meg elfogyott, majd a húgomat megkérem, hogy rakjon el:)

 Ami a tisztítást illeti, le akartam tudni az egészet ezekkel az elf sminklemosó kendőkkel (amiket nagyon szeretek, mert annyira táplálóak a bőrömnek!), de nem tudom, hogy bírnám a Busch de Noelem nélkül ennyi ideig:/ Még lehet, hogy kiveszem, meglátjuk:)

Körömlakknak ezt a hármat rakom, mindennyik illik a havas hangulatomhoz:) Remélem nem egy élénk pink után vágyódom majd ott!:D

Ó és kifelejtettem a fényképezésről egy nagyon fontos dolgot, a Popcorn ajakradírom a Lush-tól, a síeléstől könnyen kicserepesedhet a szám, így szükségem lesz rá!


Sminktáska

Ezt a Guess clutch-ot a 19. szülinapomra kaptam a nagybátyáméktól, mikor legutóbb jöttek látogatóba Amerikából (jajj annyira jó ízlése van a feleségének, Lisa-nak:) Elméletileg csak úgy is lehetne hordani, de én ritkán megyek olyan helyre, ahova csak ennyi cuccot vinnék, a sminkcuccaimnak viszont tökéletes méret a mindennapi cipekedésre:)

Van egy belső cipzáros zsebe is, ide főként az apróbb dolgokat szoktam rakni, mint hullámcsatok, hajgumi, sebtapasz (az mindig kell:D), körömreszelő, mini L'occitane kézkrémek... 

Elsőként beszéljünk az alapozóról, sajnos nincs BB krémem (nagyon szeretnék egy Missha-t!), ami praktikus lenne nem túl erős fedéssel és magas fényvédővel, most be kell érnem egy SPF20-al rendelkező Revlon Nearly Naked-del, ami nagyon új, 2013-ban jött ki, és sok jót hallottam róla:) eBay-en rendeltem. Púdernek a Stay Matte-ot választom, ha este makulátlan megjelenésre vágynék, valamint még idevettem a szemhéjalapot a Nars-tól, kis mini bébi:)

Egy Color Tattoo sosem árthat, ennek az árnyalatnak Barely Branded a neve (70-es számmal), ez is viszonylag új árnyalat Amerikában, nagyon természetes, bőrközeli színe van metál finishhel. Még beraktam a Clinique szemhéjpúder duóm Rose Wine néven, a Peach Parfait-ra hallgató Revlon LipButterem (nem árt az extra hidratálás) és ha egy kis színre vágyom az orcáimon estére, jöhet a Clinique Breathless Berry pirosítóm, amit egy évezred óta használok már, nem tudom megunni.

A körömreszelőm nélkül nem tudok élni, már vagy 4 éve nyúzom ezt a Swarovskival díszített üveg körömreszelőt, ki sem lépek nélküle a házból:) Ha jól tudom, a Douglasban még mindig lehet venni 2500 vagy 3000 Ft-ért. Ha egy ecsetet választhatok, az ez az elf púderecset lesz, lapos a teteje, szintetikus, tömött, tökéletes alapozóhoz és púderhez is. Egy szem és egy szájceruzát is viszek még, amik az Essence-től vannak, elég régi már mindkettő, de meglepően jó minőségűek. Szempillaspirálnak pedig ezt a mini Clinique-et dobtam be.

Ez lemaradt, csak most fényképeztem le (látszik is a színkülönbség), de nem maradhattak ki, mert elengedhetetlenek számomra a sípályán:) A húgommal szerintem 1. osztályos korunk óta a szokásunk, hogy mindig "Labellozunk", ha a sífelvonón ülünk, meg is ütne, ha nem vinnék valamit, ráadásul szükségem is van rá, és ez az egyik kedvenc ízem a LipSmackerjeim közül. Ezt a L'occitane kézkrémet meg azért hordom magamnál, mert nagyon gyorsan beszívódik, kis minike és megegyezik a parfümöm illatával, a  l e g j o b b . Cseresznyevirág!


Mi az, ami nem maradhat otthon utazáskor?

Már csak a ruhákat kell bepakolnom, szerintem ez volt a legnehezebb rész:) Töltsétek hasznosan a jövő hetet, megpróbálok ott is jelentkezni, ha nem leszek minden este hulla fáradt! Puszi,
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése