2013. március 13., szerda

Nars Fathrom szemhéjpúder

Helló lányzók, tudom, hogy néhányan már vártátok ezt a bejegyzést, próbálom sürgetni magam, hogy 'na de Petra, szedd össze magad', viszont annnnnyira fáradt vagyok minden este, ma is 55 km-t síeltem, tegnap is 47-et,  miközben pár hete még csontrepedést diagnosztizáltak nálam...:) De ma nem lógok meg a "kötelességem" alól... Nem bizony, erőt veszek fáradt végtagjaimon és le nem hunyom a szemem, míg ez a bejegyzés egészen kész nincs!:)

Hogy álltok a Narssal? Számomra mindigis (mit mindigis, boldogan megvoltam a tudata nélkül régen, míg nem hallottam róluk), szóval, mióta foglalkoztat a szépségipar és minden csínja-bínja, ez a márka egy olyan kultértékű szó volt, amire úgy gondoltam, mint a sztárok barátja, nem az enyém. De kimondhatatlanul vágyakoztam... próbáltam ellenállni, de annyira nehéz!!

Végül beadtam a derekam és vettem egy szettet "Wicked attraction set" névvel, ami egy pirosító-bronzosító duót, egy szemhéjpúdert, egy szemhéjalapot és egy szájfényt tartalmaz. 



Ahogy a címben is látjátok, ma a szemhéjpúderről fogok kicsit részletesebben írni, ami a Fathrom névre hallgat. Egy szépen pigmentált, csillámokkal teli halvány, piszkos rózsaszín szemhéjpúder. Nagyon könnyen lehet satírozni, könnyen tapad, mennyei az állaga... 2,2 g terméket hordoz magában a gyönyörűgyönyörűűű csomagolás, ami önmagában egy remekmű, annyira érződik rajta a luxus, elég ránézni, vagy megtapintani...

 Természetesen itt sem kell lemondanunk a tükör élményéről, ugyanaz a "tetőben elrejtett" tükröcske található, ami nem arra való, hogy ebben sminkeljük ki magunkat, hiszen maga a csomagolás is igen apró (tapasztalatból mondom, ha ez az egyetlen tükör, ami a táskádban található, nehezen tudod csekkolni az arcod összhatását a BKV-n vagy MÁV-on ülve, mert tényleg icnyi-picnyi, esetleg egy rúzscsekkolásra megfelelő).  A kompakt borítása ugyanaz a gumiszerű anyag, ami a duónál is ott volt.


Az én bőrömhöz elég közel van ez a szín, csodásan mutat a mozgó szemhéjon alapszínként, barna vagy szürke árnyalattal adva dimenziót a mélyítővonalban. A sminkkollekcióm ékkövei ezek a Nars szépségek!

Nagyon elégedett vagyok eddig minden Nars termék minőségével, bár egyelőre nem tudom eldönteni, hogy megéri-e ezt az árat... mármint ezt az enyhén szólva túlárazott árcímkét! Egy ilyen kis bébi szépség (csak a mérete bébi, teljes méretű termék) 25 euróba fáj, ha szeretnétek megrendelni, ITT tehetitek meg! 50 euro felett ingyenes a szállítás, sovány vígasz, tudom...:)

Szerintem ha szemhéjpúderre esik a választásunk, akkor jobban megéri egy duót venni (64 kombináció közt lehet nézelődni), mert így 34 euroba kerül, viszont már 2 színt kapunk:) Én inkább a duók közt szemezek most, vannak csodásak! (pl EZ, tudom, a lila a fétisem:) Van egy szép hosszú, csinos kis kívánságlistám Nars-éktól, ha érdekel, hozzácsatolom a következő Nars bejegyzéshez:)

Nars Orgasm / Laguna teszt ha lemaradtatok volna:)

Használtok valamilyen Nars terméket? Szerintetek megérik az árukat?

Puszi mindenkinek, holnap éjszaka megyünk haza(L)
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése