2013. március 4., hétfő

Személyes tag + új hajszín és hossz

Sziasztok kedvesek, úgy döntöttem, ma egy kis személyes taget fogok megosztani, mert ezt még egyszer sem tettem:) Remélem sikerül kicsit betekinteni az életembe jobban és ezáltal közelebbinek érezni a bejegyzéseimet! Ez a cél, nem tagadom:P

1. Van kedvenc sorozatod?
Nem vagyok a nappaliban tévé előtt ülős típus, a családdal csak egy kedvencünk van: a Repülőgép katasztrófák a NatGeo-n. Beteges? Lehetséges, de annyira izgalmas és egyben tudományos is!:) A laptop előtt ülve pedig: How I met your mother, Gossip girl (bár azt már befejeztem sajnos) Chuck Bass-sel az élen, akiért mindenki oda van, én sem vagyok kivétel, talán jelenleg nincs is más. Szeretem a So you think you can dance (amerikai táncos tehetségkutató) régebbi és újabb részeit is.

2. Sorolj fel 3 helyet ahová el akarsz jutni!
BoraBora vagy Maldív szigetek (nászút!), Svédország (valószínűleg Erasmussal - hogy hagyhatnám ki, ha a csirkénél is olcsóbb a lazac?!) és Ázsián belül sok-sok hely, főként Kína és Japán bizonyos részei (távol-keleti menedzsment tantárgyat is felvettem szabadon választahtóként előző félévben, mert odavagyok Ázsiáért)!

3. Melyik a legtávolabbi hely ahol jártál?
Azt hiszem Új-Mexikó. De arra pont nem emlékszem:) Legtávolabbi, emlékeimben is élő hely New York. Vagy nem is, Dallas, mert az még New Yorkból is 4-5 óra repülés volt.


4. Sportolsz, sportoltál valamit?
Labdafóbiám van, így a legtöbb csapatjátékból rögtön kizártam magam. De! 3 éves korom óta aktívan és komoly szándékokkal táncolok (balett, jazz, moderntánc, kortárstánc, kontakttánc és egy kicsi néptánc), most a modern- és kortárstáncra kihegyezve. Ebben a bejegyzyésben megnézhettek táncolni:) Az egyetemen pedig stretching órákra járok kiegészítésként. Néha veszek egy hónapos korlátlan kondibérletet, és akkor cardiozok sokat:)

5. Játszol valamilyen hangszeren?
Egy keveset zongorán és még kevesebbet akkusztikus giráton, de nagy tervem hárfán tanulni.

6. Kedvenc virágod?
A hófehér kála és a vörös rózsa, mindig ezzel lep meg apa és a barátom is :)

7. Kedvenc szerencseszámod?
Nem vagyok babonás - nem hiszek ilyesmiben.

8. Szoknya vagy nadrág?
Rossz időben inkább nadrág, de jó időben szoknyapárti vagyok :)

9. Kedvenc parfüm? 
Egyszerre egy parfümöt szeretek csak használni, most L'Occitane Cherry Blossom parfümjét használom nagy szerelemtől fűtve (ez nagyon vicces, mert Netti is épp ezt írta, akitől a Tag-et vettem, nevettem is egy nagyot, mikor olvastam!). A barátom nővérére és a hatalmas belvárosi lakására emlékeztet a Bajcsy-Zsilinszky úton. Azt hiszem, ott szagoltam először.

10. Van kedvenc márkád?
Korszakaim vannak. Nagyon szeretem a Stradivariust, mert fiatal lánykák pénztárcájához van szabva és mindig találok olyan darabokat, amik illenek hozzám. Ha fehérnemű, akkor Women'secret, ha elektronika, akkor Apple, ha smink, akkor pedig... ide nem írok semmit, mert minden héten változik:)


11. Magassarkú vagy lapos?

162 cm vagyok, szóval sokat hordok magassarkút, de semmiben nem érzem magam olyan kényelmesen, mint az itthon rohangálós nagy, szőrös mamusz-csizmámban! :)

12. Szoktál inni energiaital?
Nem fogyasztok szénsavas dolgokat, de amúgy sem szennyezném ilyesmivel a testem.

13. Van tetoválásod?
Nincs. Néha szemceruzával firkantok magamra (vagy másokra) valami aranyosat, de nem merem valamivel egy életre megpecsételni magam.

14. Kedvenc napod az évben?
A családdal síelős hetek Ausztriában. Vagy úgy unblock minden külföldön nyaralás, csak a síeléskor legalább sportolunk is keményen;) (meg persze kajálunk is, mégkeményebben:D) Az évfordulók még mesések, 6 féle kaját készítek, gyertyát gyújtok, megajándékozzuk egymást... Ezen kívül a Hálaadásnapi vacsora szintén a családdal és barátommal!

15. Mi volt a jeled az oviban?
Szőlő. Ritka fantáziátlan, sosem szerettem :)

16. Kávézol?
Reggel első utam a kávéfőzőhöz vezet, latte macchiato nélkül nem ugyanúgy indul a nap! Próbálok visszavenni a napi 4-ből, de ha egyszer annyira finom...! A suliba is szoktam vinni (vagyis odáig nem bírja ki, útközben elfogy:), van egy eco-friendly kerámia/szilikon kávépoharam a kávézó-féle papírpoharak mintájára. 

17. Tél vagy nyár?
Nyár és szabadság!

18. Volt már halálközeli élményed?
Ütött már el autó, tört már totálkárosra apa autója, mikor benne ültem... szakadt több lábszalagom, műtötték a kezem, csontom is többször tört, mégis a saját kis ágyamban feküdve éreztem egyszer tavaly, hogy olyan rosszul vagyok, hogy lehet, hogy meghalok.

19. Hány gyereket szeretnél?
Minimum kettőt, maximum hármat. Szívesen örökbe is fogadnék egy ázsiai vagy fekete kislányt is!

20. Gondolkoztál már rajta mi legyen a nevük?
Ha lányom lesz, Bokor Filippa lesz a neve!:) Ha fiú, akkor több változatot is kitaláltunk már. Most rá vagyunk kattanva a Benaja névre :))))

És a végére: szerdán fodrásznál voltam, legalább 10 centit vágott és sötétbarnára lett festve (egy leheletnyi lilás árnyalattal, mert én így szeretem:) Nekem tetszik, bár sirattam a szép hosszú hajam, de az a tervem, hogy minden hónapban vágatok belőle egy icipicit és akkor egy év múlva fenékig ér majd a hajam:D (nézzétek el, hogy mr.B épp borotválkozik...)

Ha gondoljátok, töltsétek ki, akár itt kommentben, akár belinkelhetitek, nagyon kíváncsi vagyok mindannyiatokra!!:)

Szép napot mindenkinek, én megyek az egyetemre:( De előtte még beugrok szolizni:) Túl sötét a hajam jelenleg a bőrőmhöz képest:D

  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése