2013. április 18., csütörtök

Clinique Chubby Stick-ek és Chubby Stick Intense

 Chubby Stick-ek (Mighty Mimosa, Oversized Orange) és Chubby Stick Intense (Plushest Punch)
Hol juthatsz hozzá? Bármelyik Clinique üzlet vagy Müller parfüméria 
Mennyiért? 5200 (márkaüzletben) vagy 5300 a Müllerben


Mielőtt még bemutatnám a Glamour zsákmányaimat, íme egy teszt a Chubbykról, már befotóztam őket, de a Glamour-on beszerzett dolgokkal még mindig nem végeztem, szóval íme, nagyon vágytam rájuk, szó szerint ráluk álmodtam. A Clinique lányokkal nagyon jóba lettem amúgy, tündériek (Aréna Pláza), főként az egyik fiatal csajszi, nagyon hasonló az ízlésünk :)

Külcsíny: Tudom, hogy most ez a "jumbo" hisztéria járja körbe a világot, nagyon menő minden, ami ilyen alakban kerül a polcokra, nem is csodálom, gyerekkoromat meg a színezőkönyvekben alkotást juttatja eszembe a zsírkrétákkal, amiből hatalmas gyűjteményem volt:D Letisztult, egyszerű csomagolás, semmi cicoma, a középső rész megegyezik a termék belső színével, így a fiókban elfektetve is tudjuk, melyikért nyúljunk. Tekerős, nem hegyezős (hallelujah), nem vész kárba semmi belőle és macera sincs vele!
A használata: nagyon egyszerű és kézreálló a dizájnjából adódóan. Krémes az állaguk, de mégsem az a hűdepuha, amit végighúzol az ajkadon, és elfogyott a termék fele, inkább a keményebb "rúzsok" oldalán vannak. A pigmentáltságról nehéz beszélni úgy, hogy van köztük egy intense, ez természetesen extra pigmentált, emellett a másik kettőre nehéz ezt elmondani, ennek ellenére szerintem azoknak a pigmentáltsága is remek ahhoz képest, hogy egy szájfényszerű finisht ígér. Jól fel lehet építeni őket, de majd meglátjátok a kézswatchokon, hogy milyen különbség van egy vonal és az épített között:)
Összkép: nagyon bájos, imádnivaló darabok, egyszerűen bedobod a táskádba és bármikor igazítasz, ha szükséges:) Elégedett vagyok és legszívesebben beszerezném az összeset!!

Oversized Orange:
narancsos-korall, könnyed tavaszi-nyári szín arany csillámlással, gyönyörű már kicsit barnult bőrön:) Viszonylag átlátszó a fedése, szájfényszerű, de szépen építhető, főként az én nem túl pigmentált számon.
(első vonal 1 rétegben, második vonal építve)

Mighty Mimosa:
Ez egyjóval rózsaszínebb árnyalat, hasonló szájfényszerű, vizes csillogással, áttetszőséggel, szintén építhető és csodás kiegészítője lehet leheletvékonyan egy hangsúlyos szemsminknek, építve pedig egy remek mindennapi ajakszín, suliba, dolgozni, vagy lerohanni a boltba egy tábla csokiért:)

Plushest Punch:
Wow, ez aztán szín!! Én itt szerettem bele a Chubbykba!:) Micsoda mély, vibráló, tavaszi árnyalat. Én mostanában egyébként is odavagyok a "hangos" színekért, ami ordít a szádról, hogy "helló bébi, itt a tavasz", a jelszavan a semmi nem túl sok, ha ajakszínről beszélünk:D (az épeszűgéd határain belül természetesen). Ennek nem olyan csillogó a finishe, én szaténfényűnek mondanám, de nagyon tartós! Lányok, ha jól állnak az erős színek, ezt imádni fogjátok, próbáljátok ki, de tényleg!!:) Ha bementem egy Clinique üzletbe, lefertőtlenítik nektek a tesztert és felteszitek, elmentek benne, és meglátjátok mennyi kacér mosolyt zsebeltek be a másik nemtől;)

A csomagolás: praktikus, gyönyörű, 5/5
Pigmentáltság: simáknél 3/5, intense 5/5
Tartósság: az intense-nél jóval hosszabb, átlagban 4/5
Nincs illatuk, a Clinique összes terméke illatmentes.
Összességében megadom az 5/5-öt, mert kicsit elfogult vagyok:D









Használtok valamilyen "jumbo" terméket? Melyik a kedvecetek?

Szép estét!:)
  
Petronella xox

2 megjegyzés: