2013. április 22., hétfő

Glamour zsákmányok posztja, stílusosan késve:)



Helló csudiszép csudijó olvasóim, szép Vasárnap estét mindenkinek! Olyan szépen sütött ma a nap:) Végre sikerült elintéznem a Glamour szerzemények fényképezését, kicsit szűkös volt mostanában az időbeosztásom, folyton késésben voltam, folyton rohantam... De remélem élvezni fogjátok:) Nem ígérem, hogy bármiféle meglepetést fog okozni ez a bejegyzés:D Vágjunk is bele! 

Kezdjük először a ruhákkal, ne várjatok egy hatalmas, vég nélküli sort, csak egy-két apróság:)

Ez az ing az abszolut kedvenc ruhaszerzemény, úgy nézek ki benne, mint egy pilótacsajszi, nagyon dögös, főleg egy vagány napszemcsivel és skinny farmerrel:)
H&M 3000 Ft -20%

Ezt még a Glamour előtt kinéztem, nőies, nyárias, könnyed, imádnivaló:)
H&M 3000 Ft -20%

Tavasz =vibráló színek:) Ezt a pólót az új gym részlegen vettem a H&M-ben, akkor még azzal az ötlettel, hogy sport pólókból sosem elég, de tényleg, akárhányszor pakolok az edzőtáskámba, a nagy részük ugyanakkor ragad mosásban:) De végül utcára is hordom, tökéletes tavaszi szín, ugyanilyen színű ajkakkal a legütősebb:)
A sál pedig fogalmam sincs mennyibe került az Orsayban, de megtetszett:)
póló H&M 1300 Ft -20%

A "rockstar" napszemcsim eltörtem, szóval szükség volt egy újra:( nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én sosem veszek drága napszemüvegeket, mert nagyon sajnálnám, ha elhagyom vagy eltörik, szóval van egy csomó, de mind olcsó-féle:)
H&M 1600??? -20% (tipp, fogalmam sincs mennyi volt)

Áttérve a sminkes oldalra, még sosem használtam az Apocalips-eket ezelőtt, de sok külföldi guru-tól hallottam, hogy nagyon jók, szóval 2 vibráló szín plusz egy hétköznapibb a kosaramba került.
Müller 1900 -20%

Megvettem, végül csak megvettem:) Hiába vonzott az a piknikkosár, mégiscsak egy Chanel alapozó... ó és végre kép került abba az árválkodó (anno) üres óriásképkeretbe a háttérben:)
Müller 13800 -20%

Ó ez a szín:) Első Lancome termékem, és ugyan még nem használtam, mert egyelőre nem volt alkalmam rá, a csomagolás teljesen lenyűgözött, és hatalmas választék volt a színekből.
Müller 7900 -20%

7 színből csak 5 lett, a Sahara Treasure másodjára swatcholva nem tetszett annyira illetve van nagyon hasonlóm, a Tender Caramel-t pedig egyszerűen sehol nem láttam, sajnos:( 
Müller 2600 -20% -30%

 Mivel sajnos itt(dm) sem árulták a Tender Caramel árnyalatú Infallible-t, végül ezt a palettát vettem, az érdekessége, hogy a barátom választotta az árnyalatot:) (jajj szegény, nagyon szenved a sminkes üzletekben:D)
Dm 2700 -50%

Sikerült ezt is megszereznem, még nap elején, sejtettem, hogy erre hamar rárepülnek, így viszonylag korán bezsebeltem:) On an on bronze, csini, mindennapi szín, loveee :)
Dm 1700 -50%

Ezt a nap végén vettem csak meg, hirtelen felindulásból, mert arra jutottam, talán mégsem kéne. A "normál" színt vettem, ami most egy picit sötét. Nem tudom, hogy ettől pattogtam-e ki, de eléggé rakoncátlankodik az arcom, még nem döntöttem el, kedvelem-e, vagy sem... kell még egy kis idő tesztelésre:)
Rossmann ??-30% 

És a Chubbyk, amikről tesztet ITT olvashattok:) 
Clinique 5200 -2000 Ft

Ezen kívül még vettem egy L'oreal szempillaspirált a húgomnak, meg egy szilikon, szíves bonbonformát a Butlersben, ami kicsit kiakasztott, mert amúgy is azt hittem, hogy 2000 Ft, hisz az állt a polcon alatta, de a kasszánál kiderült, hogy 2600 és hogy csak 4000 Ft felett érvényes a kedvezmény. Végül megvettem, de kicsit mérgesen. Azóta ki is próbáltam, és mindenkinek nagyon tetszett az eredmény, majd pótlom a képet, csak épp a mosogatógépben van:)

Mi az, amiről szívesen olvasnátok teszetet? Írjátok meg nyugodtan kommentben és előreveszem a listán!:)

Kicsit hosszúra nyúlt ez a bejegyzés, remélem mindenkinek egy sikeres és napfényes hete lesz:)
  
Petronella xox

8 megjegyzés:

  1. Rendesen bevásároltál :) Ugyanezt az inget vettem mint te, a h&m-eset de kicsit el vannak méretezve, rám S-es kellett pedig általában L-es a méretem :D fura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ne is mondd, az xs-es hatalmas rajtam, bár biztosan ez a fazonja:) mindenesetre nekem nagyon bejön, remélem te is így szereted ;)

      Törlés
  2. Nagyon jókat vettél! A kedvencem a sál meg az alapozó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Az alapozó nekem is a szívemhez nőtt:)

      Törlés
  3. Az a Color Tattoo ugye milyen gyorsan napi szintű szereplővé növi ki magát? :) Nálam is letaszított mindent a dobogóról.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó ne is mondd, ez az ötödik szín, de úgy érzem, még mindig nem elég, mert annyira szuperül kihasználhatóak! Nagy kedvencek:)

      Törlés