2013. április 18., csütörtök

Muffin körmök és az első márvány körömalkotásom (/bénázásom)




Mostanában különösen bolondulok az ötletért, hogy 1-1,5 órát üljek a szobámban és alkossak nekem tetszőt a körmömből. Úgy belemerültem ebbe a manikűrbe, hogy teljesen elszállt az idő, és el is késtem a suliból, vannak néha ilyen dolgaim... nem vagyok rá büszke, de ez is én vagyok:)

Szóval egy muffinos valami lett belőle... az ötlet onnan jött, hogy előtte lévő nap ezt a hot pink/magenta színű körömlakkot viseltem ugyanilyen színű ajkakkal, szóval ebből akartam valamit alkotni. A mentaszínű lakkal befestettem a körmöm felső harmadát, majd a sütiszínű (avagy nude:) lakkal csíkokat húztam függőlegesen a körmöm alsó felére. Ezután megrajzoltam fehérrel a mázat, és színes lakkokkal nagyobb pöttyöket tettem rá, korallszínnel pedig egészen apró szórást a tetejére. A végén megrajzoltam sötétvörössel a cseresznyét. Fedőlakk és indul a buli:)


A jobb kezemen sikerült belenyúlnom a mutatóujjamba:D Nem is én lennék, komolyan mondom:P

Használt körömlakkok:
Magenta: H&M Superpink
Menta: essence That's what I mint
Nude: H&M Beige
Fehér: s-he 115
(szórásban) lila: Flormar 445
(szórásban) vajszínű: essence Mellow yellow
(szórásban) világoskék: essence Sure azure
(apró szórás) korall: Flormar P16
Sötétvörös: H&M Dark hot red
Fedőlakk: essence Sealing top coat

És végezetül bemutatnám, hogy életem első vizes technikával készült márvány körömlakkozása milyen katasztrófába fulladt... nem elég, hogy több, mint másfél órát pepecseltem vele, és leírhatatlanul sokat bénáztam, bajlódtam, nem értettem, a videókban miért megy olyan flottul? Lehet, hogy csak ezek a körömlakkok voltak sűrűbbek, nem tudom, de egyszerűen nem akart sikerülni, pedig amúgy tök jó kézügyességem van, képzőművészeti tanszakra is jártam délutáni suliba... Amúgy maguk a színek szerintem baromi jól mutatnak együtt, kár érte:/ Mindössze 2 órát lehettek a körmeimen:D


Ti próbáltátok már a márvány körmöket? Sikerrel jártatok?

Szép napsütéses délelőttöt!:))

  
Petronella xox

4 megjegyzés:

  1. ez a muffines köröm nagyon aranyos lett *-*

    VálaszTörlés
  2. awww,a muffinos übercuki! a márványosat én ezért nem merem megpróbálni: sok idő és kétes eredmény :D

    VálaszTörlés