2013. április 2., kedd

Tervezgetek a Glamour-napokra!

Ha akciókról van szó, akkor én az a típus vagyok, aki nyitás előtt már ott áll az ajtó előtt, minden évben ez a programunk a húgommal a Karácsony utáni első munkanapon, az Aréna Plázában Stradivarius előtt állunk már reggel 10-kor:) Most is tervezgetek, bár (shame on me) ez az első Glamourozásom, fogalmam sincs, ez hogy lehet, eddig mindig azt mondtam, hogy túl sok az ember, még direkt el is kerültem ezeket a helyeket.

Összeírtam egy kívánságlistát, amiből szeretnék minél több dolgot megszerezni, lehetőségekhez adottan:)

Müller -20%-os kupon mindenre:

Chanel Vitalumiere Aqua alapozó
Véégre valahára ráteszem a kezeim a Chanel Vitalumiere Aqua alapozóra (B20-as árnyalat az enyém), ódzkodtam a 13ezer forinttól, sokszor bementem már érte az üzletbe, de végül mindig lebeszéltem magam (vagy a barátom beszélt le:) de akciósan 10.280 Ft-ba fog kerülni, nekem ennyit megér! Remélem, érdemes volt rá várni:)

Lancome Rouge in Love
Épp a héten swatcholtam pár mesés árnyalatot, egy élénk fukszia rúzst, a 377N Midnight Rose árnyalatot szemeltem ki, még Mac-en kívül semmilyen high-end rúzsom sincs, szóval nagyon kíváncsi vagyok, egy YSL-nek örülnék a legjobban, de a Müllerekben nagyon gyatra a kínálat:( Ha jól számoltam, akkor ezek a Lancome rúzsok 6.320-ba fognak kerülni akciósan:) Alig több egy Mac rúzsnál!


Opi
Egy liquid sand-et nagyon szívesen kipróbálnék, mert láttam őket az üzletekben, és mesések! Tudom, hogy azt fogadtam, idén semmilyen körömlakkot nem veszek, de a kivétel egy-egy különleges finish, főleg, ha limitált dologról van szó! Lehet, hogy a mini szett mellett döntök:) A teljes méret akciósan 2320, a szett a 4 minivel 3120 Ft. Ahh... azért próbálom magam lebeszélni addig!:)

Müller -20% -30% minden L'oreal termékre

Infallible szemhéjfestékek
Nem kevés 7 árnyalatot szemeltem ki fixen, van még egy pár, amivel szemezek, de pl. a sötétkéknek nem tetszik a textúrája, olyan furán siklik a bőrön és nem egyenletes a fedése, nem olyan, mint a többi. Már van egy pár Infallible szemhéjfestékem, így szívesen befektetek több színbe, főleg 50%-os kedvezménnyel:) Íme a kiszemelt árnyalatok egy kis kollázsban! A 7db 9100 Ft.


Clinique -2000 Ft kedvezmény


Egy kedves barátnőm nekem passzolja az ő kuponját is, mert nem használná, én viszont szeretnék több Chubby Sticket is venni, sajnos Magyarországon nem lehet kapni a CoverGirl Lip perfection Jumbo Gloss Balm-jait, azokra fáj a fogam, de most nem rendelek semmit hosszú ideig... az itthoni kínálattal kell beérnem:) (hosszú sztori!). Szintén a héten swatcholtam pár Chubby-t, Pudgy Peony tetszik nagyon (éljen a tavasz!!:), és ha az Intense vonal is kapható a Chubby-kból, akkor egy nude vagy korall színt választok onnan is:) A képeken nyíllal jelöltem azokat, amik érdekelnek. Akciósan 3100 Ft.

Még nagyon nagyon gondolkozom egy jó kis Clinique alapozón (Anti-Blemish Solutions), mert mostanság sokat rakoncátlankodik az arcbőröm és nem ártana helyretenni a dolgokat. A Clinique alapozókról már sok forrásból hallottam, hogy a legjobbak ilyen időkre, nem okoznak semmilyen kipattogást és tele van minden jóval, fényvédővel is természetesen:) Ha sikerül mégegy Clinique kupont szereznem, akciósan 5800 Ft.

DM -50% egy Maybelline termékre

Color Tattoo-ból is van egy jópár, de valószínű, hogy az On and on bronze árnyalatot még meg fogom venni, mert nagyon jól kihasználható és krémes szemhéjfestékekből sosem elég:D A dm-es árakkal nem vagyok köszönőviszonyban, de kb. 1000 Ft lesz akciósan.

-30% Garnier BB krémre
Nem vagyok tisztában az árával, viszont az olajmentes BB-t mindenképp ki szeretném próbálni, az egyik barátnőm ajánlotta az egyetemen, és tényleg nagyon szépen mutatott a bőrén, a Glamour napokon ő is beszerez mégegyet sötétebb árnyalatban is, így tudja majd keverni! Viszont tudtommal elég gyatra a színválaszték, 2 vagy 3 árnyalat kapható Magyarországon:/

Nos, ez lenne a kis kívánságlistám, remélem sehol nem találkozom majd kifosztott pultokkal! És remélem, összefutok néhányatokkal:)

Nektek van már valami tervetek a Glamour-napokra? Szemeztek ezzel-azzal?

Jóéjt mindenkinek:

  
Petronella xox

2 megjegyzés:

  1. Jó kis dolgokat szedtél össze, mind nagyon jó termék. A Chanel alapozóra én is nagyon vágyok, sok jót hallottam róla, de nekem még így akciósan sem fér bele, sajnos. Remélem fogsz róla írni a blogon :) Már várom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, én is sokaktól hallottam, hogy mesés:) Ha sikerül beszerezni, mindenképp írok róla ;)

      Törlés