2013. augusztus 31., szombat

Boldog szülinapot nyereményjáték



Vágjunk is a közepébe: holnap szülinapom lesz, amit normál körülmények közt utálok (mert szept. 1-je, így mindenki mindennel el van foglalva és sosem foglalkoznak velem), szóval arra gondoltam, miért ne dobnék fel valaki mást ebből az alkalomból? Hisz aki mást felüdít, maga is felüdül :) 

Így indult a dolog, igazából már egy jó ideje szerettelek volna meglepni titeket, szóval már lassan két hónapja a fiókomban csücsül ez a szépséges OPI lakk. Mint általában, most is egy olyan lakkal készültem, aminek én is NAGYON örülnék! 

A feltételek egyszerűbbek, mint valaha, hála ennek a szuper kis beépített alkalmazásnak. Mindent megtaláltok benne. Ha az alábbi platformok bármelyikén követsz, benne is vagy a kalapban :)
(Az Instagram fiókom most aktiváltam a blogon, így ez is bekerült az esélyek közé:)

És most lássuk, mi is juthat a kezeitek közé....:


Az OPI Oz a Hatalmas kollekciójából a When Monkeys Fly nevű felődallot, ami televan apró kör alakú és kicsit nagyobb hexagon holografikus, valamint hatalmas arany, hexagon glitterekkel. Nagyon egyedi és csöppet sem visszafogott :) Ez egy teljes méretű, 15 ml-es darab, remélem nektek is annyira tetszik, mint nekem!


a Rafflecopter giveaway

Sok sikert mindenkinek!

38 megjegyzés:

  1. Szuper nyeremény. Még nincs OPI lakkom, a közelben seholsem lehet venni, így örülnék neki. Köszi a lehetőséget! : )

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen sokáig!!! :))) A nyereményjátékot pedig köszönjük szépen, isteni a nyeremény! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper nyereményjáték! Köszi a lehetőséget!:) Nagyon Boldog Születésnapot holnapra!:)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Születésnapot előre is!
    Nagyon klassz nyeremény, köszönjük szépen :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges ez a lakk! Boldogságosságos (tudom, hogy ilyen szó nincs, de olyan jól hangzik:)) Születésnapot! :)

    Köszönöm a lehetőséget! :D

    Szép estét neked! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon boldog szülinapot! Kedves, hogy gondolsz ránk is. :)

    VálaszTörlés



  7. Nagyon boldog születésnapot kívánok!

    Ez egy gyönyörű fedőlakk, akinek tetszik és megnyeri, nagyon fog neki örülni, nekem már megvan :)

    VálaszTörlés
  8. WOOOOW DE SZÉÉÉÉP*-*
    Köszi a játékot és mindennél boldogabb születésnapot!!

    VálaszTörlés
  9. Szia :) Nagyon szép a lakk, előre is boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog szülinapot!:))
    a nyereményjáték pedig szuper:)

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon szépséges!

    Boldog születésnapot!:)

    VálaszTörlés
  12. Először is nagyon boldog születésnapot kívánok!!
    másodszor pedig ez a lakk elképesztően szép örülnék neki:)

    VálaszTörlés
  13. Boldog születésnapot! :)) Ez a lakk valami meseszép!

    VálaszTörlés
  14. Boldog szülinapot! Az OPI meg egy csoda. Jó lenne megnyerni, remélem, a szerencse nekem kedvez. A blogodról pedig, hogy csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  15. boldog szülinapot! :)
    csodás ez a lakk. :))

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépen köszönjük a játékot, és Isten éltessen sokáig!! :)

    VálaszTörlés
  17. Először is Boldog szülinapot ! :)
    én szívesen látnék a blogodon DIY bejegyzéseket, illetve haul posztokat, ezeket imádom nézegetni, na és persze az elmaradhatatlan körmös posztokat is szívesen látjuk :)
    csatlakozom a többiekhez, gyönyörű lakkot választottál nekünk !

    köszönöm a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
  18. Boldog szülinapot! szupi nyereményjáték! :) ui. az email cim után nem tudommár mi volt a kérdés, viszont én véletlenül rákattintottam, de ha valami bloggal kapcsolatos, nincs blogom, bocsi :(

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Boldog Szülinapot! Nekem 15.-én lesz :) Szuper nyeremény, köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  21. szép lakk!! tetszik!

    VálaszTörlés
  22. Most hozom be a hétvégi lemaradást, de utólag is NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT kívánok :-)

    VálaszTörlés
  23. utólag is boldog szülinapot! :) új olvasó vagyok, még ismerkedek a bloggal ;)

    VálaszTörlés
  24. Szia, remek játék köszönjük. Egy jó barátomnak is tegnap volt a szülinapja, bár ő inkább azt bánta hogy vasárnapra esett. Utólag is boldogat!

    VálaszTörlés
  25. Boldog szülinapot!
    Szeretem a stílusod, mert nagyon aranyos vagy :)
    További jó blogolást kívánok!
    Üdv:
    Dóri

    VálaszTörlés
  26. Boldog szülinapot és csak így tovább. Igényes a blog, egyik kedvencem az újabb időkben felfedezett blogok közül :)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon boldog születésnapot kívánok! (:

    VálaszTörlés
  28. Nagyon jó kis játék! :)
    Boldog szülinapot kívánok! :))))
    Szeretnék már kipróbálni egy O.P.I. lakkot, nagyon kíváncsi vagyok rá, milyenek, annyi jót halottam már róluk! :)

    VálaszTörlés
  29. Köszi a játékot és boldog szülinapot utólag is:)

    VálaszTörlés
  30. Boldog szülinapot, így utólag! :) szép kis lakk a tét. :)

    VálaszTörlés
  31. Boldog szülinapot velem együtt Neked is!!:)
    Szuper a nyeremény, szívesen felkenném:D

    VálaszTörlés
  32. Wow, boldog szülinapot! :) Remélem, az elsejei futkosás mellett azért rád is jutott idő. :) Nagyon tetszik a nyeremény.

    VálaszTörlés
  33. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  34. Nagyon szép! Utólag is boldog szülinapot és további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  35. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a jókívánságokat és véleményeket, annyira, de annyira örültem minden egyes kommentnek!! (L)
    :)

    VálaszTörlés