2013. szeptember 25., szerda

Fall tag


Ma reggel csúnyán elaludtam. Mivel tudtam, hogy már úgysem érek be az első előadásomra, gondoltam, akkor befényképezem ehhez a már megírt bejegyzéshez, amiket terveztem, és akkor megoszthatom veletek is! Nem is húznám tovább az időt...

1. Kedvenc dolog az őszben?
Ez most így viccesen hangzik, de ősszel folytatódik a suli (amit én személy szerint már nagyon vártam!), és persze a szülinapomat sem hagyhatom ki, néha jól esik az embernek, ha megajándékozzák. 

2. Kedvenc italod?
Ősszel is azt iszom, mint az év összes többi napján, KÁVÉT. Többnyire azzal szoktam feldobni a dolgot, hogy különböző ízű Monin szirupokat használok a lattémba. Ilyenkor jöhet a Csokis kekszes latte (hajlandó vagyok miatta megfeletkezni minden egyéb szirupról), de szeretnék még venni Mézeskalácsosat is (a pumpkin, apple pie és gesztenye még feldolgozás alatt agyilag:D). És persze a fűszeresebb ízeket jobban kívánom, szóval Barú Chai lattét is gyakran szürcsölünk a szívemmel (ez a kedvence). Munkahelyemen pedig előszeretettel zöld teázom (a nem rég vett szálas vaníliás zöld tea eszméletlen!) 
Az ominózus kedvenc chai latte belga csoki formákkal

3. Kedvenc illat/gyertya?
Az IKEA gyertyáit nagyon szeretem. Igazából meggyújtani nem szoktam őket, csak berakom a szekrényeimbe és a ruháim átveszik a mennyei illatot. Akárhányszor kinyitom valamelyik ajtót, érzem a vaníliasodó (világos vajszínű) és almás-fahéjas desszert (sötét vörösesbarna gyertya - ha valakinek így jobban megvan a dolog:) illatfellegét, ezt a kettőt nagyon szeretem együtt. A harmadik (kicsi) a csokis, ennek annyira nem erőteljes az illata, de ezt is nagyon szeretem.


4. Legjobb rúzs?
Főként nyáron vagyok a rúzsok híve, szeretem az élénk és vibráló színeket. Meggyőződésem, hogy a sötét rúzsok borzasztóan állnak és öregítenek, ráadásul a csípős szélben könnyen kiszáradnak az ajkaim, így inkább a LipSmacker-jeim kerülnek előtérbe, amik hidratálást adnak, de nem változtatják el az ajkam színét. De a nude szájfényeket is nagyon szeretem a kevésbé szeles/ felfogott hajú napokon:)

Ékes példája, miért nem próbálkozom vele gyakran

5. Hidratálás?
Nehéz téma, mert szeptember elején előjött nálam egy rejtélyes allergia, így nagyon óvatosan használhattam a jól bevált, szeretett termékeimet is. Ami hatalmas felfedezés volt, az Estrea napozás utáni zseléje, amit nagyon jól eltaláltak. Ha jön a rossz idő, eljárok hetente/kéthetente szolizni is, úgyhogy állandó bevetésben van. Nagyon szeretem (főként az illata miatt) a mandulás Body Shopos testvajat is, főleg, mivel beallergiásodtam a mandulára, így a szeretett marcipánt többé nem élvezhetem, vagy csak nagy szenvedések árán:( Nézzétek, milyen kevés van már benne, ez olyan szomorú :/



6. Milyen színeket használsz a szemeiden?
Az ősz nekem a megtisztulás ideje. Szeretem minimálra fogni magam, és csak télen bedurvulni. Ilyenkor ha tehetem, csak szempillaspirált használok, de ha mégis használok szemfestéket, az biztosan a natúr színek palettájáról lesz. Ezen kívül még a lila jöhet szóba.



7. Kedvenc dal, banda, énekes, amit ilyenkor hallgatsz?
Szeretem a csendet. Szeretem, ha körbeölel, ahogy a szobám kis rejtekében elbújok a hideg elől. Ráadásul képtelen vagyok zenében tanulni (és sajnos tanulnom sokat kell), így csak vezetés közben szoktam zenét hallgatni, de akkor rádiót. Kapcsolgatni szoktam, egy adóhoz sem vagyok különösebben hűséges, a lényeg, hogy nem szeretem igazán a magyar zenét:) Szeretem meghallgatni a napi- és közlekedési híreket (bár tudom, ez nem zene:), a reklámokat és fölösleges dumát viszont rühellem, akkor mindig elkapcsolok. Egyéb zeneforrás ezen kívül az edzőterem és a táncóráim, de ezekre sem vagyok túl nagy befolyással:D
De, hogy teljes legyen a kép, íme egy dal, amit szeretek most:


8. Kedvenc őszi viselet?
Nekem az ősz egyenlő a meleg, kötött dolgokkal. Lenyúlom a barátom szuperjó pulcsijait ("szegény" észre sem veszi általában), abból nem árt ilyen időben az oversize, de a skinny nadrágjaimról és farmerjaimról nem tudok lemondani. Ha nagyon jó kedvem van, felveszek téliesebb szoknyákat/ruhákat is kötött harisnyával, de csak ha nem esik az eső. És persze a feledhetetlen sapka-sál (szigorúan kötött!), ha sokat vacakoltam a hajammal, akkor pedig választok egy fülmelegítőt:) Kesztyűkből viszont csak szép hasított bőrből készülteket tartok, a többit mind elhagyom, és csak ilyenekben tudok normálisan vezetni.


9. Mivel kényezteted magad ősszel?
Jobban szeretem, ha inkább mások kényeztetnek:D Mindig mondom, hogy "maaaci, megmasszírozod a lábam?" "kiropogtatsz?" és ha át vagyok fagyva, betakargat és készít nekem egy meleg teát. Én pedig cserébe mindenféle illatos finomságot sütök, ami után megnyaljuk mind a tíz ujjunkat. De ha magamat kell... szeretem ágyba vinni magamnak a kávét. Én a reggeli kávémat csak ágyban vagyok hajlandó elszürcsögni! Közben betakarózom a már-már földöntúlian puha fehér pokrócommal és lélekben felkészülök az előttem álló napra. 

10. Kedvenc őszi helyszín?
17-18 éves korom óta kisebb-nagyobb megszakításokkal a Kálvin téri California Coffee Company (nekem csak Cali) az egyik törzshelyem. Annyira szeretem az emeleti részt a nagy üvegfallal, és a kilátással a múzeumkertre (amikor ez a rész még dohányzó volt, csak lent voltam), és persze már ismernek a baristák:) Hidegben különösen szeretek betérni egy finom italra és bevackolni magam egy kanapéba tanulni. Néha instagramra is felteszek innen képeket:)
A másik kedvenc helyem a lenti nappali. Egy hosszú nap után jól esik levágódni valamelyik bőrkanapéra nyakig pokróccal és Muffin háborút nézni a TV Paprikán:)


A két all time fav.: karamelles latte és lazacos bagel

Nem állítom, hogy bármi különöset írtam volna, de jól esett egy kicsit elmerülni az érzések és gondolatok áradatában! 
Nektek mennyiben egyeznek a dolgok? Sikerült újat mondanom?:) 
Remélem ti is kitöltitek és ha belinkeltikek lent, elolvasom őket (vagy kommentben is leírhatjátok)!:)

2 megjegyzés:

  1. szerintem nem is áll rosszul a sötét rúzs. rajtam pl. sokkal gázosabb :)

    VálaszTörlés