2013. szeptember 30., hétfő

Manikűrvadász 4. forduló



Bikiráék blogja jutott rám a Lora által vezetett sorsoláson, ahol Roni alkotásai között kellett válogatnom (fogalmam sem volt eleinte, hogy fogom megkülönböztetni őket:D) végül erre a Nail Clubos bejegyzésre esett a választásom. Örülök, hogy őt sorsolták nekem, mert eddig nem ismertem az alkotásait, ezúttal is tágult a látóköröm! Élveztem az újrakreálását, élveztem, ahogy mutat a körmeimen, a húgaimnak pedig nagyon tetszett :)


Az elkészítése nagyon egyszerű, csak cellux és olló kell hozzá a körömlakkokon kívül. Vékony kis csíkokat vágtam a celluxból és a koppra száradt fekete (ez egy kék mikrocsillámos fekete:) lakkra cikkcakkosan felapplikálom. Kifestem a körmeim (egyenként!) metál ezüst lakkal és jöhet még rá egy kevés ezüst glitter, ezután rögtön lehúzom a még nedves (!!) lakk alól a celluxcsíkokat. Végül ez az aranyos kötözött sonka minta marad, amire száradás után opcionálisan matt fedőlakkot is kenhettek, ahogy én is tettem.



Szuper ötlet volt, Roni, kár, hogy hamar le kellett mosnom :(  Végezetül még mutatok egy képet, hogy mutatott matt fedőlakk nélkül:

Nektek hogy tetszik jobban? Fényesen vagy mattítva? 
 Én tartózkodom:D

Ne felejtsétek el megnézni a többiek munkáját sem:


29 megjegyzés:

  1. a matt nekem jobban bejön. szép a manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét verzió nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira szép, főleg a matt verzió :)

    VálaszTörlés
  4. Nálam ezt a fordulót te nyerted, naaagyon jó lett!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aaa, remélem tudod, hogy megcsináltam előre is a napom ;) (LLL)

      Törlés
  5. szuper lett, nagyon jól néz ki :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  6. uhhh nagyon jól néz ki, a fekete bőr miniszoknya jut róla eszembe :D

    VálaszTörlés
  7. Meseszép *-* Nekem nagyon tetszik mattosan és fényesen is :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  8. wow *-* Fényesen most ez jobban bejön, de úgy nagyon! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép, talán fényesen tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  11. A mattpártiak között vagyok :)

    VálaszTörlés