2013. október 7., hétfő

Orly Androgynie



Mivel mostanában elég sokszor húzott hozzá a szívem és nyúltam utána az egyik fiókba, és a húgom is ma azt kérte, ezzel fessem ki a körmét, úgy érzem, itt az ideje, hogy megosszam veletek ezt a 18 ml-nyi csodát.

A fekete szín kifinomult. A fekete szín öltöztet. A fekete mindenhez passzol, nőies, mégis meg van benne a lázadás és a döntésképesség. Egy kicsi szabadság és kicsi kötődés :)


Legalábbis én ezeket gondoltam, miközben viseltem. Mielőtt megvettem, néztem róla swatchokat, és hát, nem voltam lenyűgözve. Valahogy egyiken sem volt az igazi. Aztán megláttam az üveget, kézbe fogtam és bumm. Felkenve pedig még jobban tetszett.


De megvan neki a módszere. Hiába adná a 18 ml, hogy kenjük fel 3 rétegben egymás fölé, mikor nem olyan remek a fedőképessége (nyilván nem, ha csillámok, pelyhek és glitterek úszkálnak benne -.-), de fekete alapra 1 rétegben felkenve a legeredetibb és legszebb. Hajjaj, hány lakkozásra lesz így elég... millióra:D


Viszont sajnos a fekete alap miatt hiába sok benne a glitter, könnyen elfedi a feketeség, emiatt sokat kellett halásznom a glittereket, hogy szépséges-egységes összképet kapjak. Ezt bánom csupán:/

Aztán elfogott a hirtelen jött kényszer, hogy nekem matt fedőlakkot kellene erre tennem...



Így se rossz, de talán fényesen most jobban jön be:) Ti mit gondoltok?

12 megjegyzés:

  1. Aztaaa, ez valami meseszép *-* Nekem is fényesen jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is fényesen jobban tetszik.
    szép ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, fényesen jobban tetszik, de mattan sem rossz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azrail: igen, én is így érzek *.*
      Ági: úgy látom, egy újabb csillogásfüggővel van dolgom :)
      Fairyland: nálam is csak egy hajszálon dőlt el a sorrend!

      Törlés
  4. Fényesen szebb viszont matt fedőlakkal különlegesebb:)
    Érdekes a kapcsolatom az OPI matt fedőlakkal, nagyon szép a finish de csak krémes finisű lakkokon tetszik igazán:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima krém finishű lakkon még nem is próbáltam:/ na, épp ideje változtatni a dolgon:) amúgy érdekes, amit írsz, de igaz, tényleg különlegesebb matt verzióban.

      Törlés
  5. nekem meg mattal jobban bejön, most rákattantam a mattra, de am. fényesen is tetszik, gyönyörű <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbálkozom rákattanni, de nem megy:D pedig annyira igyekszem!

      Törlés
  6. Mattal nekem egy picit jobban tetszik, de eredetiben is meseszép :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem mindkettő úgy tetszik, hogy legszívesebben felemásan viselném, ne érezze mellőzve magát egyik verzió sem :)

      Törlés
  7. Matt fedőlakkal sokkal jobban érvényesülnek a színes glitterek, én erre szavazok :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Matton szerintem sokkal ütősebb! :)

    VálaszTörlés