2013. november 28., csütörtök

China Glaze - Scandalous Schaningians


Sziasztok, boldog Hálaadást! Ez az egyik kedvenc ünnepem, mert - részben hitnézeteim miatt - nagyon fontosnak tartom, főként ezzel a folyton bosszankodó magyar mentalitással körbevéve, hogy megálljunk időről időre, és realizáljuk, mennyi mindenünk van. Aki még ünnepel ma, jó étvágyat a pulykához és a tökös pitéhez :)

Tegnap este én is épp utóbbival bajlódtam, mikor eszembe jutott, hogy hűha, milyen körmöm is legyen, ami illik majd az alkalomhoz. Végül a Red-y and Willing mellett döntöttem, de amit ma mutatok nektek, szintén egy gyönyörű darab!


A nehezen megjegyezhető név mögött egy hihetetlen mélységgel megáldott közép- (de inkább sötét fele hajló) kék lakk rejtőzik, frost/metál finishhel. Azért sorolnám jobban a frostba, mert az ecsetvonások eléggé láthatóak, ami jellemző erre a finishre.

Egy másik jellemző, hogy minden tökletlenséget kihoz ez a finish, legyen körömsérülés, egyenletlenség, rosszul felapplikált alaplakk.  A gyűrűsujjamon nekem is felbuborékosodott az alaplakkom (amit akkor még nem láttam), és még fedőlakk után is elég szembeötlő volt.


Amúgy a pigmentáltság a megszokott csúcsminőségű, a száradás gyors (néha úgy érzem, hogy már túl gyors, mert miközben lakkozom az egyik körmöm, és közben rájövök, hogy az ecseten túl sok/ túl kevés a lakk, és újból az üveghez kell nyúlnom vele, mire korrigáltam a mennyiséget - ami néhány mp -, már annyira megszáradt a félig kilakkozott körmöm, hogy nehéz úgy befejezni, hogy ne látszódjon ez a "törés" - jelenleg nem tudom jobban elmagyarázni, remélem, hogy értitek:) Ellenben gyönyörű a színe, a mélysége, egy hasonló minden nő kollekciójába dukál (feltéve, ha tetszik, persze:)

Valahonnan viszont ismerős volt ez a szín és finish... Ó, ja, vagy úgy, EZ a lakk az illető. -.- Nem teljesen ugyanolyan a két lakk színe, de nekem az a véleményem, hogy a Miss Sporty sokkal jobban megéri. Részben az ára miatt (kb. harmada), és mert sokkal-sokkal jobb az ecsete. Egyáltalán nem látszódnak ecsetvonások, és sokkal könnyebb - és gyorsabb - az applikáció.

Végül összefoglalva: szép, de nem tökéletes, szuper, de akad párja.:)

18 megjegyzés:

  1. ejha nagyon szép kis kék lakk ez.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a szín! Alapból imádom a sötétkék lakkokat (nekem az essence hard to resist a nagy kedvenc- amiből anno szereztem be utánpótlást).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem a sötétékéket, ruhákban, körmökön, mindenhogy!:) Visszasírom az Essence régi lakkjait: vannak, amiket kb 3-4 éve vettem, és vannak új kiadásosak, a régiek a mai napig tökéletesek, de az újakat nagyon nem szeretem :(

      Törlés
  3. A Miss Sporty-s nekem is megvan, épp az van a körmeimen. Tényleg szuper az ecsete, az ára és a tartóssága is! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik, szerintem egy picikét szebb a színe mint a Miss Sporty-nak. Kifejezetten szeretem a CG vékony ecseteit, úgyhogy én nagyon elfogult vagyok... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudom eldönteni, először a Miss Sporty tetszett jobban, aztán, mikor erre néztem, már ez :)

      Törlés
  5. Szia! Már többször említett, hogy ünneplitek a hálaadást. Megkérdezhetem, mi ennek az oka? Valami családi kötődés?
    A lakk nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bejegyzés elején nagyjából leírtam, hogy miért ünnepeljük, mert szerintünk van értelme (nem úgy mondjuk, mint a Halloweennek - az teljesen hidegen hagy:), mindig írunk egy 10-es listát, hogy miért vagyunk hálásak, felolvassuk egymásnak, hálát adunk Istennek, hogy ilyen sok minden van, amiért hálásak lehetünk, és eszünk egy hatalmasat:) De lehet, hogy részben azért ünnepeljük, mert sok rokonunk amerikai, a nagyszüleim is kint élnek, két nagybátyám is, úgyhogy igen, van kötődés is.:)

      Törlés
    2. Köszi. Értelme az mondjuk tényleg van, ettől függetlenül errefelé nem igazán szokás, azért gondoltam, hogy esetleg valami rokoni szál hozta be a gyakorlatba, és azért. Egyébként szerintem a halloween is jó, minden, ami színesíti a hétköznapokat. :D

      Törlés
  6. imádom az ilyen kék árnyalatokat! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, de csak ezekben a hideg időkben, amúgy rájuk sem tudok nézni nyáron :)

      Törlés
  7. ez nagyon szép! üvegben is nézegettem, de van hasonló lakkom a Barry M Navy személyében :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem ez kicsit snassz... Nem igazán fogott meg.

    VálaszTörlés