2014. január 9., csütörtök

2013 legjobbjai - arc

Számomra olyan pikk-pakk elrepült az előző év - soha ilyen gyorsan -, hogy csak kapkodom a fejem jobbra-balra, hogy nahát, ez már egy új év, ez 2014, új hajszín, új kihívások, új örömök. Előre tekintek, de néhány bejegyzés erejéig szeretnék visszatekinteni az elmúlt év nagy kedvenceire.

CHANEL VITALUMIERE AQUA alapozó
Bár nyáron már túl világos a bőrömhöz, az év többi részében nagyon szívesen nyúlok utána. Nem egy hű de magas fedőképességű termék (bár építhető), de mégis egy szuper összképet produkál, és kevés is elég az arcomra. Ha rohanok, kézzel is szép eredménye lesz, de a kedvencem a Real Techniques expert face brushhal. El sem hiszem, hogy még sosem írtam róla, pedig annyira szeretem!:/

NEW YORK COLOR bronzosító - SUNNY árnyalat
Hétköznapokon ezt a bronzosítót szeretem használni - látszik, hogy tényeg aktív használatban volt, már elértem a pan alját is. Olcsó, drogériás termékhez képest nincs narancsos tónusa (csak egy leheletnyit - különleges alkalmakkor ezért választok más bronzosítót), néha kontúrozok, csontosítom vele az arcot, máskor pirosító helyett használom az almácskákra. Bár utóbbi esetben inkább a barnábbik énemen mutat jól.:)

ELF STUDIO BAKED BLUSH - PEACHY CHEEKY árnyalat
Még tavaly év elején ITT írtam róla, és láthattok róla swatchot. Gyönyörű fényt ad az arcnak, bár általában inkább finoman viszem fel az arccsont felé highlighterként. Nem egy túl téli árnyalat, most inkább a telt színek után nyúlok, de az tuti, hogy nyúztam rendesen az évben!

NARS bronzosító - LAGUNA árnyalat
Na, ez A bronzosító! Csak miért ennyire drága?:( Építhető, egyáltalán nem narancsos, a Real Techniques kontúr ecsettel szeretem felvinni, ha az orcákat hangsúlyozom, ha pedig színt szeretnék, a (szintén Real Techniques:D) buffing brushhal.

ELF STUDIO MAKEUP MIST AND SET
Nem tudok nem írni róla! Ha túl púderesnek érzem az arcom, elég 2-3 fújás, és ismét természetesebb lesz minden. Frissít, és tartósabbá teszi a sminket - pedig én szeretek vergődni a munkahelyemen és az egyetemen is (fetrengek és könyöklök, és néha teli tenyérrel támasztom a fél fejem:D szóval nem vagyok túl sminkálló, azt hiszem!) Szeretem használni, és olyan érzetet kelt bennem, mintha ezzel is ápolnám a bőröm.



A következő két hétben kicsit ritkábban fogok írni, mert - ó mami - nyakamba szakadt a vizsgaidőszak a magam 45 felvett kreditjével. Kicsit előre dolgoztam a bejegyzésekkel, de nem két hétnyit.:/ Remélem nem bánjátok a ritkulást!  Ó és szurkoljatok nekem ;)

8 megjegyzés:

  1. Szuper cuccok, a Nars Laguna nekem is meg van, igaz ritkán használom, nekem a MAC Refinde Golden-je vált be a színe alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most valamilyen krémes bronzosítón gondolkodom. De nem a Chanel-félét szeretném. Bőven a lélektani határom felett van azzal a majdnem 20.000 Ft-tal!:)

      Törlés
  2. Eddig egy krémes Chanel alapozóm volt csak, de azt annyira nem szerettem. A Laguna nekem is kívánságlistás. :P Meg a pirosítók közül az Orgasm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik alapozójuk? Gyönyörű a Laguna, tetszeni fog ;)

      Törlés
  3. Egy hete eljutottam egy olyan Müller üzletbe, ahol lehet Chanel termékeket vásárolni. Erre az alapozóra nagyon kíváncsi voltam. Kinyomtam egy picit a kézfejemre a teszterből és egész úton haza felé arról áradoztam anyukámnak, hogy mennyire puha lett tőle a bőröm. Most, hogy ilyen szépeket írtál róla, biztosan meg fogom venni.
    A Nars bronzosítót hol tudtad beszerezni? Annyira régóta vágyok rá, de egyszerűen nem tudom hol lehetne hozzá jutni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon finom érzete van a bőrön! Csak a színválasztással kell nagyon vigyázni, főleg, ha az ember már 13-14ezret fizet valamiért, akkor legyen tökéletes!
      Nagyon sok helyen lehet kapni, az eredeti európai Nars cég webshopjától kezdve Amazonon keresztül hqhairig stb. :)

      Törlés
  4. Én pont karira kaptam az ELF Make Up Mistet, még elhasznámom a The Body Shop-os arcpermetemet, és utána jön ez, de örülök, hogy Te is azt írad, hogy jó :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálhatod amúgy, ha szeretnéd! Majd elviszem magammal a találkozóra, csak most legközelebb pont nem tudok elmenni:/

      Törlés