2014. május 27., kedd

Picture Polish LE - Solar Flare


Csak tegnap tudatosult bennem, hogy még egy LE lakkról sem írtam a blogon. Hát, ez elég nagy szégyen, főként, ha figyelembe vesszük, milyen szorgosan összegyűjtöttem az összeset. És mi másért gyűjtöttem volna őket, mint hogy észveszejtően-őrülten vágytam rájuk? Hmm. Nem tudom, miért nem írtam róluk. Such a mistery.:)


Ha kényszerítenének, hogy válasszak közülük kedvencet, valószínűleg sírva fakadnék, vagy elszaladnék. Még azt sem tudtam eldönteni, melyik "típus" tetszik jobban: a holo pelyhecskés vagy a glitteres. Mégis a Solar Flare-ről írok elsőként, mert ezt viseltem legutóbb, így vele kapcsolatban a legfrissebbek a tapasztalataim.


Ezzel a lakkal eleinte kissé hadilábon álltam. Promó képek alapján, de még az első swatchokat látva sem győzött meg túlzottan, aztán - ahogy az mostanában más lakkokkal is gyakran megtörténik -, heves tiltakozásból átcsaptam őrült sóvárgásba. Itt már nem volt mit tenni.


Az üvegben egy kész szivárvány sorakozik fel: az alaptónusa a barnás-vörös, amely átcsap aranyba, és a széleken némi zöldes fény is felfedezhető. A holo pelyhecskék mintha nem is a lakkban lennének, mintha csak rájuk hintették volna. Talán ettől olyan galaktikus, mindenesetre mesés.


A PP LE lakkokat fekete alapra kell felkenni, mivel fedőlakkok. Nekem ez semmit nem von le az értékéből, és eddig még egyszer sem haltam bele, hogy egy plusz réteget kell kennem alá (na jó, kettőt), ellenben egy rétegben fed a feketén. Arról nem is beszélve, hogy a Golden Rose Rich Color feketéje 600 Ft környékén lehet, szuper az ecsete, és az egyik legjobb minőségű fekete lakk, amit valaha használtam. Máson még nem is próbáltam!




Bár önmagukban is meglepően fényesre száradnak, nekem azért elmaradhatatlan a fedőlakk, és érdekes, nem éreztem annyira hiányát felkenés előtt, de felkenés után úgy éreztem, ettől kelt életre a lakk. Ettől lett olyan flaming nails lost in space! (egyébként rendszeresen flamingo nails-nek olvasom - biztosan azért, mert az egyik kedvenc állatom.:)


Részben örülök, hogy sokkal hamarabb nem írtam róluk, hiszen sokatoknak csak a szívét fájdítottam volna vele, mert átmenetileg nem volt kapható a Naillandnél. Most viszont Borealis kivételével az összes készleten van! Szerintem ne várjatok sokáig, ki tudja, meddig tart ez az önfeledt időszak.;)


Végül néhány közeli a galaktikus manikűrről. Ígérem, a következő bejegyzésben valami sokkal inkább szezonálissal jelentkezem.:D A videó is majdnem teljesen elkészült, nagyon belehúztam vizsgaidőszak közepe ellenére.:O






16 megjegyzés:

  1. Nem semmi, hogy az összeset megvetted. :) Nekem is tetszik ez a kollekció, de számomra egy példány bőven elég volt, így végül az Altered State-re esett a választásom. Nagyon tetszik, de azért annyira nem nőtt a szívemhez, hogy többet is beszerezzek ezekből a fedőlakkokból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Altered Statet utolsó előttiként vettem meg, de nem tudom, miért vártam vele olyan sokáig.:/ Nekem kész szerelem ez a kollekció, kimondhatatlanul vágytam rájuk, mikor megjelentek, de állandóan Sold out volt mindenhol. Örülök, hogy itthonra behozták.:)

      Törlés
  2. Szerintem ez a legszebb az összes közül! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én biztosan nem tudnék választani. :/ Örülök, hogy neked sikerült.;)

      Törlés
    2. mert ez az Ágiszín, azért :) (viszont Petraszín nincs a fejemben, Petra! :O )

      Törlés
    3. ejnye.:/ Madlen, legközelebb kiválasztunk egy Petraszínt, csak hogy legyen!:D

      Törlés
  3. Ú, nagyon szép ez is! Nem vettem meg még ezt a lakkot, ráadásul a Dance Legend galaxy kollekcióból a Big Banget megrendeltem, de ha nem lesz ennek a dupe-ja, lehet,hogy mégis beszerzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért elég mázlis vagy a kis Dance Legend lakkjaiddal, az a helyzet. ;) Ha szeretnéd őket összehasonlítani, nyugodtan írj, szívesen rendelkezésedre bocsájtom!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nagyon szép, nem is tudom, hogy fog még ennél is jobban tetszeni a maga idejében?:O

      Törlés
  5. Én a Solar Flare összes ujjra történő felkenésére még nem tudtam rávenni magam, nekem ez nagyon őszi, de a többivel variálva kifejezetten szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vagyok az az évszakoknak megfelelő színes lány, bár az igaz, hogy télen sosem használok pasztell és neon színeket, de tavasszal és nyáron simán felkenem a sötéteket, ha úgy tartja kedvem.:) de hamar kiderült, hogy ehhez igazából annyira nem is volt kedvem, mert fél nappal később már élénk színekre váltottam.:D

      Törlés
  6. Ez csodaszép. ♡♡♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó kis lakk, de tényleg nem tudnék választani a 6 közül. *.*

      Törlés
  7. Igen, elég őszies, valahogy nem is volt hozzá hangulatom, de ez csak az után esett le, hogy már felkentem.:D Nem is maradt rajtam sokkal tovább fél napnál. Tény, gyönyörű! Alig várom, hogy ősszel is felkenjem.

    VálaszTörlés
  8. Most már kicsit bánom, hogy tegnap otthagytam a Naillandnél és csak az Altered State-et vettem meg...

    VálaszTörlés