2014. június 2., hétfő

VIDEÓ --- Kedvenc körömlakkjaim - kékek



El sem hiszem, hogy eljött ez a nap is, hogy én videót készítettem... tökéletesen tisztában vagyok a hibáival, lássuk be, egy full technológia-szőke lány egyedül nekiáll videózni, majd szerkeszteni és vágni, ez legjobb indulattal sem felel meg az elvárásaimnak. Gondolkoztam, hogy megcsinálom az egészet előről, de annyi munkám volt benne, hogy csak befejeztem. Most pedig azon van a sor, hogy ha van kedvetek, megnézzétek! Nézhetitek HD-ben is, így sokkal élvezhetőbb, legalábbis szeretném ezt hinni.;)

Ami a háttérzajokat illeti, nyitott teraszajtóval forgattam (hiba), mivel a légkondihoz nem éreztem elég melegnek az időjárást, de melegnek meleg volt. Kutya ugatás, fűnyírás, minden hallható, ahh borzalom. -.-

A lakkok:
Lovely - Must have Nr.5
Essie - Borrowed and Blue - manikűrben
Models Own - Indian Ocean
Claire's - kék pöttyös - bejegyzés
NFU Oh - 065 - bejegyzés
Jindie Nails - Blue Ivy
Girly Bits - Bachelor's Button - bejegyzés
A England - Dancing with Nureyev - bejegyzés
H&M - Blue
Picture Polish - Freya's Cats
Picture Polish - Cosmos - bejegyzés
Arcane Lacquer - Infinity
Essence - Blue Addicted
China Glaze - Scandalous Shanningians - bejegyzés
Picture Polish - Gravity
Picture Polish - Orbit
NYC - Party Time Blue
A England - Tristam - bejegyzés
Models Own - Betty Blue
Models Own - Freak out

Legyetek nagyon jóindulatúak, légyszi, mint első-videóssal, az építő kritikát persze nagyon szívesen fogadom, sőt!

Nektek mik a kedvenc kék lakkjaitok?

32 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a videó, és olyan szép vagy! Persze a lakkok is szépek voltak :) Alig várom a következőt, kellemes hangod van, jó hallgatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó a kedvenc kis lakkjaim, az ő nevükben is köszönöm! Tényleg köszönöm, akkor igyekszem fejleszteni a beszédtechnikám, hogy kellemesebb legyen hallgatni.;)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! :) Remélem, sok ilyet (meg mindenfélét) látunk még Tőled! :) Szuper csinos vagy benne! :) A lila lakkos videót már nagyon várom! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Edina! Remélem, ez nem csak a kezdeti lelkesedésig tart ki! Most a rózsaszínra kezdtem rágyúrni, de akkor utána jönnek a lilák!:)

      Törlés
  3. Tetszett a videó, szerintem így sokkal jobban be lehet mutatni a lakkokat, élethűbbek a színek is. Csak hajrá, kíváncsi vagyok a többi színre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, főleg, ha ugyanolyan világításban készül az összes kép, így könnyen össze lehet hasonlítani őket pl.:)

      Törlés
  4. Olyan szép vagy! <3 Hajrá hajrá, Nekem nagyon tetszett a videó! ;);)

    VálaszTörlés
  5. Jó lett a videó, az elején tényleg kicsit zavaró volt a kutyaugatás, de összességében remek lett. Nagyon kellemes a hangod, egy élmény hallgatni és elképesztően gyönyörű vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lelkiismeretes listaíróként már írtam egy szép listát, mi mindent kell kiküszöbölni legközelebbre, és miket lenne jó változtatni, remélem, jobban sikerül.;) Köszönöm!! :*

      Törlés
  6. Gyönyörű vagy, a körmöd is gyönyörű ( vasárnap a blogodat nézegettem és megállapítottam, hogy imádom a körömformád) , és végül de nem utolsó sorban a lakkok is ! :) Én szívesen néznék még ilyen videókat tőled, nekem tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sajnos elég nehéz ilyen formában tartani a körmeim, a szélek hajlamosak beleakadni dolgokba, és letörni.:/ igyekszem minél hamarabb letudni a vizsgaidőszakot, és elkészíteni a következőt!

      Törlés
    2. Pedig mondtam is Madlennek, hogy kíváncsi vagyok hogyan tudod ennyire megnöveszteni őket :)

      Törlés
  7. Nagyon jó lett a videó, jók a lakkok is, és hát nagyon szépen beszélsz :) Kedvet kaptam én is, hogy összeválogassam a kedvenc kék lakkjaimat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, van bőven mit csiszolni a hangomon, de dolgozom rajta.;) Kíváncsi lennék, miket válogatsz össze!

      Törlés
    2. Végülis összeválogattam a kedvenceimet :) http://mindennapioromok.blogspot.hu/2014/06/kedvenc-kek-lakkjaim.html
      Nem lett olyan menő mondjuk, mint a videód, de megteszi :)

      Törlés
  8. Szia!

    Gyönyörűbbnél gyönyörűbb lakkokat mutattál *-* A kék a kedvenc színem, úgyhogy egész videó alatt csorgott a nyálam :D Nemrég találtam rá a blogodra, de máris imádom. Remélem lesz még sok-sok videó is a bejegyzések mellett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát igen, igyekeztem a kedvenc lakkjaim közé nem a világ leguncsibbjait berakni, örülök, hogy neked tetszettek, ezek szerint hasonlít az ízlésünk. ;D Egyelőre kedvem nagyon sok van videózni, csak egy maroknyi időre lenne szükségem. Na de gyorsan lezavarom a maradék néhány vizsgát, és akkor ráfekszem egy újabb videóra.:) Üdvözöllek a blogomon, annyira jó hallani, hogy tetszik, mindig szívesen látlak.;)

      Törlés
  9. nagyon édes lett ez a videó, a végén nagyon mosolyogtam a megkönnyebbüléseden. csatlakozom a többiekhez, szerintem is szuper volt, örülök, hogy megcsináltad és várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én legalább annyira féltem a videózástól, mint amennyire vártam, jó érzés volt, hogy csak meg tudtam csinálni.:D Köszönöm a bátorítást.;)

      Törlés
  10. Ehhez a gyonyoru es igenyes videohoz csak gratulalni lehet es biztatni a folytatasra! ;)
    Az egesz anyagbol arad az exkluzivitas... Te is es a lakkok is just wow...!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, na jó, teljesen el vagyok olvadva a kedves és támogató kommentjeitektől, neked is nagyon köszönöm, irtó sokat jelent! nagyon drága vagy!

      Törlés
  11. Csodaszép vagy! Imádom a hangod, annyira megnyugtató. Gyönyörűek a lakkok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Bogi! Amúgy élőben sokan mondják, hogy nem ilyennek képzelnék el a hangom, sokkal mélyebb, mint amire számítanának (főként termetemhez képest). Csodálom is, hogy senki nem írta.:D A szép kis lakkok pedig köszönik ;D

      Törlés
  12. Olyan jó volt látni téged "élőben" is,nagyon kíváncsi voltam rád már azóta,amióta olvastam a másik blogodat!Azt is imádtam olvasni,főleg,hogy én is a 17. ker-be járok suliba és ismerem a környéket,így nagyjából el tudtam képzelni azt,amiről írtál. :)
    Nagyon szép vagy Petra és természetesen a lakkok is gyönyörűek!Nagyon tetszett,hogy videó formájában mutattad be őket,egyszerűbb volt csak bambulni,nézni,csodálni a szépségeket úgy,hogy beszéltél róluk nekünk .Igy nem kellett a szöveg és a képek között görgetnünk az egeret,megkönnyebbülés volt.:)
    Negatívumnak meg talán a kutyaugatást tudnám felhozni,de azt is csak 1-szer 2-szer vettem észre.
    Nagyon várom a következő videókat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, melyik suliba jársz?
      Az ötlet onnan jött, hogy én is nagyon szeretem nézni a körmös videókat, tényleg, ahogy mondod, csak bámulni, persze kell egy kis idő, amíg belerázódok, de örülök, hogy ilyen kedvesen fogadtátok/ fogadtad te is!
      Az imént írtam 3 db A5-ös oldalnyi dolgot, hogy miket szeretnék változtatni a következő videóban ehhez képest, az első volt a háttérzajok kiszűrése, engem is borzasztóan zavart, mikor visszanéztem az anyagokat.:/

      Törlés
    2. Kőrösi :) Nem olyan erős,mint a Balassi....de megteszi

      Törlés
  13. Nagyon jó videó lett , és olyan kellemes a hangod , jó hallgatni :)

    VálaszTörlés
  14. Én is várom a további videóidat, és egy idő után majd biztosan nem izgulsz már ennyire :-) Amúgy a Model's Own kapcsán eszembe jutott a Moyra 99-ese: eszméletlen szép, lila alapú, de sokféle lakkon csodát művelő lakk, ha még nincs meg Neked, akkor feltétlenül nézd meg magadnak :-) Az a nagyon világos Essie pedig tényleg álomszép *.*

    VálaszTörlés