2014. július 3., csütörtök

Lila mix and match - Mentality, Models Own és Picture Polish lakkokkal


Egymással színben harmonizáló lakkokat nem csak azért jó viselni, mert több fantázia van bennük, mint egy egyszínű manikűrben, de körömlakkokat ész nélkül gyűjtő nőtársaim bizonyára rábólintanak, hogy megkönnyebbülés egyszerre mondjuk három lakkot is viselni. Azt az érzést kelti, hogy kihasználjuk a lakkjainkat.

Ezúttal három lila lakkot párosítottam össze. Távolról nem feltűnő, hogy több lakkot is felhasználtam, mert a színek nagyon hasonlóak.  A következőképp kentem fel őket: hüvelykujj - piCture pOlish Eerie, mutatóujj - Mentality Hard Candy, középső- és gyűrűsujj - Models Own Northern Lights, kisujj - piCture pOlish Eerie, az összes képen így láthatjátok.

Figyelem, a bejegyzésben található dőlt betűs részek kedves párom gondolatai a témával kapcsolatban, aki kezébe vette az irányítást, míg én ebédet készítettem.


A Mentality márka nem hiszem, hogy a legtöbb embernek ismerősen cseng (az igazán elvetemülteknél persze nem kizárt), nem egy hatalmas név a piacon, és ahogy az üvegen is látszik, dizájnügyileg sem arra törekednek, hogy lekörözzék a többi indie márkát. Hatalmas választékuk van rengeteg finissel. A Hard Candy nevű árnyalat a Candy Jelly Holo kollekcióból származik, ami annak ellenére, hogy jelly, két rétegben tökéletesen fed. Lineáris holo lakk, fényesre szárad. Egyébként egy rettentő jó áron kínálják a termékeiket, ami egy hatalmas plusz.

A Mentality márkát a hivatalos webshopjukban vagy a Harlow&Co-n tudjátok megrendelni. Ahogy elnézem, jelenleg sehol nincs készleten.:/


Szóval van ez a Northern light! Egyszerüen zseniális! Szavakhoz sem jutok! Kezdésnek csak nézzük meg körömlakk üvegét. Gyönyörű FEHÉR kupak! Telitalálat! 10 ből 10 es! És ami az üvegben van az páratlan! Mindenkinek ajánlom! Ismétlem mindenkinek! Nincs olyan, akinek ne nyerné el a tetszését ez a gyönyörű északi fényre hasonlító lakk. És azt még nem is említettem hogy teljesen munkabarát! (szerk.: ezt a "kék videómból" szedte, napokig a munkabarát szóval cikizett.:)
1 dolog van amit hiányolok ebben a lakkban, az az ecset minősége! Nem értem, miért ezzel próbáltak meg spórolni? Talán 1 kicsivel kevesebb a csillám és máris van pénz a minőségi ecsetre! Bár ez sem annyira rossz, de talán így lehetne még tökéletesebb! Összeségében nagyon meg vagyok elégedve vele! Bárhova megyek, mindenhol jól áll ! Például repülőn, hajón, utcán vagy akár otthon is! 



Nos, mit is tudnék írni ezek után? Tényleg gyönyörű lakk, ami három rétegben teljesen fed, a képeket két rétegben látjátok a PP Eerie fölött. Fedőlakkal az igazi, de nélküle is észveszejtően csillog, hála a holo glittereknek. Egyszerűen vonzza a tekinteteket! Viszont az ecsettel nincs bajom, szerintem Benjámin minden valaha tőlem hallott körömlakkal kapcsolatos tudását leírta a fenti pár sorban.:P

A Naillandnél teljes méretben 1790 Ft-ért vagy a mini szettben 2490 Ft-ért elérhető.


Végül, de nem utolsó sorban Eerie-t is vegyük górcső alá. Igazi szépséget látok, ha az üvegre nézek: a sápadt levendula alapban a visszafogott holo fény mellett kék és rózsaszín csillám is megbújik, sajnos ez felkenve már nem érvényesül ennyire, amit a túl jól fedő alap számlájára írok. Egy rétegben szinte tökéletesen fed! Szép lakk, de kicsit többre számítottam, mikor először kézbe vettem.:/ (egyébként már csak azért is megvettem volna, mert Very Emily-vel készült, akit csodálok!)

Magyarországon a Nailland forgalmazza 3490 Ft-ért.


Nézzétek, micsoda szépség bújik az üvegben:

Nektek mi a kedvenc kombinációtok?

18 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a kombináció :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilatúltengés.:) Gondolom te is szereted a lilát!:D

      Törlés
  2. Imádtam ezt a bejegyzést!! Végig az járt a fejemben, hogy a Vőlegényem is milyen aranyosan tud beszélni a körömlakkokról ^^ Egyszer majd íratok vele egy bejegyzést :D Egyébként pedig nagyon tetszik a manikűr, főleg most a MO lakk fogott meg. Váó! Több figyelmet kéne szentelnem nekik azt hiszem... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én Vőlegényem meg így ír bejegyzést.:P Ami a MO lakkokat illeti, nekem nincs olyan sok, talán az Artstix (kétoldalú) lakkokból van a legtöbb, meg ugye a mini szett, valahogy teljes méretűekből nem vittem túlzásba.:/ De szerintem a minik a legjobbak, nagyot úgysem használnék el.:)

      Törlés
  3. Eerie nagyon szép. az kell mindenképp :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, ahogy nézegetem, nekem is egyre jobban tetszik!

      Törlés
  4. Szakadok a párod sorain :))
    Imádom a lilát, ezek is aaaanyira csodálatosak!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon mókás férfi.:P Én a lila minden árnyalatáért megőrülök, úgyhogy elégedetten viseltem ezt a kombót!

      Törlés
  5. Mindhárom csodás, talán a Mentality a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki szereti a lineáris holo lakkokat, meg a lilát, annak főnyeremény.;)

      Törlés
  6. Gyönyörű ez a három lila árnyalat!:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  7. A lakkok nagyon szépek, főleg az Eerie tetszik, csodaszép lakk :) A párod szövege meg nagyon jó :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eerie egy fantasztikusan jó minőségű lakk, hát, kedvesen meg fantasztikusan vicces.:D

      Törlés
  8. a bólintás megvolt, a párod pedig igen szellemes :D
    jól kitanulta már a dolgokat, lassan már rábízhatod a szöveget a bejegyzésekhez! :D
    a lakkok közül az én kedvencem az eerie, veled ellentétben éppen azt kaptam, amire számítottam és nagyon imádom! itt írtam is róla, ha érdekel:
    http://mysweetbeautytreasures.blogspot.hu/2014/06/picture-polish-eerie.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, annyi biztos, hogy többet ért már a körömlakkokhoz, mint a nők nagy része! Ó igen, láttam nálad az Eeriet, csodásan mutat azzal a fehér Golden Rose topperrel! De komolyan, nagyon tetszenek együtt.:)

      Törlés
  9. Nagyon jó ez a kombináció :)

    VálaszTörlés